Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Ser den er ganske billig, og jeg liker at fargene er litt duse, men holder de til aktive barnehagebarn? Finnes det evt annen ull som ikke koster flesk men er finere enn pierre robert? Anonymous poster hash: f2f16...be9
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Syns den er helt ok. Cubus og Janus er også god ull. Kanskje ikke alltid så billig, men ofte på tilbud og kampanje. Anonymous poster hash: a1de1...f40
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Syns den er grei. Men ikke veldig slitesterk. Ble fort hull i longsene til guttungen i fjor, men da krabba han mye da. Krabba og gikk litt om hverandre. Anonymous poster hash: 75c54...8b3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Syns den er veldig bra mtp prisen. Hadde mange sett i vinter til ungene, ble noen små hull i noen få av plaggene, men de aller fleste kan jeg fortsette å bruke nå fremover. Anonymous poster hash: bf8fa...eec
piranha Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Synes det blir litt fort hull i denne ulla, også klager ungene over at den stikker og klør. De bruker begge ull, men foretrekker andre merker.
stratosku Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Blir veldig fort hull, er ikke noe jeg blir til å kjøpe igjen. Foretrekker Joha og Devold, selv om det er litt dyrere.
Englenemine Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Grei ull til fin pris. Noen longs har fått ull på knær siden de slites på knær ved lek men gensere og bodyer har jeg faktisk brukt to høs/ vintre uten at det er blitt hull. Har vel 12 stk plagg som har klart to vintersesonger og da er det jo økonomisk. Vaskes etter en dags bruk også så vaskes ofte.
Englenemine Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Fått Hull selvfølgelig ikke fått ull..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Vi er veldig fornøyde med Reflex-ulla. Har mange sett som er brukt i flere år og har aldri opplevd at det har blitt hull. Bruker stort sett Reflex og Janus til begge barna, ikke så fornøyd med Joha og Name it. Anonymous poster hash: 21459...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå