Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Etter lang periode med mobbing, utfrysing, ryktespredning og forkskjellsbehandling på jobben snakket jeg med sjefen om saken. Skrev en mail til han hvor jeg forklarte alt og grunnen til at jeg hadde blitt syk, Fikk som svar: "Mottatt og lest". Når jeg har forsøkt å prate med han for å få orden i situasjonen har jeg bare blitt avfeid av en meget uintressert sjef. Nå gadd jeg ikke mer og sendte en lang mail til hms ansvarlig hvor jeg forklarte alt. Var det feil av meg og gå til hms? Har jo forsøkt sjefen, men har driter jo idet Anonymous poster hash: 3512b...ec3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Nei, det var riktig gjort. Anonymous poster hash: 73841...acf
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Nei, det var ikke feil. Anonymous poster hash: 487ed...c71
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg ville forsøkt å unngå å kommunisere slike ting på epost. Jeg ville tatt kontakt med tillitsvalgt for et møte og deretter tatt et møte sammen med tillitsvalgt og leder. Anonymous poster hash: 95696...7c4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg ville forsøkt å unngå å kommunisere slike ting på epost. Jeg ville tatt kontakt med tillitsvalgt for et møte og deretter tatt et møte sammen med tillitsvalgt og leder. Anonymous poster hash: 95696...7c4 Snakket med tillitsvalgt face to face først og fikk beskjed om å sende han en mail hvor jeg forklarte alt så han hadde det skriftlig Anonymous poster hash: 3512b...ec3
Leeloo76 Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er helt uenig med 14.06; selv om kommunikasjon muntlig er viktig er det bra for senere referanse å ha alt skriftlig. Det er også lettere å komme med det man har på hjertet når man kan skrive og redigere litt på det man tenker uten avbrudd og distraksjon. Jeg ville dog kanskje vurdert å kalle inn et møte i etterkant av disse mailene med deg selv, tillitsvalgt og sjefen samt ev. ander parter i saken.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg ville forsøkt å unngå å kommunisere slike ting på epost. Jeg ville tatt kontakt med tillitsvalgt for et møte og deretter tatt et møte sammen med tillitsvalgt og leder. Anonymous poster hash: 95696...7c4 Har du noen som helst erfaring med dette? Her blir HI tvunget til å ta den formelle veien og da skal man selvsagt ta slikt skriftlig. Helt riktig gjort av deg HI. Anonymous poster hash: 84b3c...71a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Du har gjort et forsøk med sjefen din og han avfeide deg. Da var det rett og gå videre. Han har ikke gjort jobben sin og dermed var det rett av deg å ta tak i dette. Anonymous poster hash: bd006...6cf
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg ville forsøkt å unngå å kommunisere slike ting på epost. Jeg ville tatt kontakt med tillitsvalgt for et møte og deretter tatt et møte sammen med tillitsvalgt og leder. Anonymous poster hash: 95696...7c4 Har du noen som helst erfaring med dette? Her blir HI tvunget til å ta den formelle veien og da skal man selvsagt ta slikt skriftlig. Helt riktig gjort av deg HI. Anonymous poster hash: 84b3c...71a Møter dokumenteres med skriftlig referat som alle parter skal godkjenne innholdet av. Anonymous poster hash: 95696...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå