Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg skal ned ca 8-10 kilo og har derfor startet på denne dietten IDAG Spist 150 gram cc med en ss blåbærsyltetøy lett 200 gram karbonadedeig og litt brokkoli, sålangt. svinekjøtt og salat er neste måltid, mye kjøtt.. Er det farlig å gå på denne dietten over flere uker? skal man ha en oppkarbingsdag i uka? Har lest en kommentar på treningsforum, og ble litt skeptisk. Er ikke sykelig overvektig akkurat, men må ned noen kilo raskt Takk for svar! Anonymous poster hash: 00fe9...f98
Villbringebringebær Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Du skal ha oppkarbingsdag hver 10 dag. Jeg går på denne dietten hver januar. Men kun i 10 dager da går jeg gjerne ned 5-7 kg. Og ellers går jeg på den om eg har kost meg litt for mye Det fine er at jeg alltid er mett på denne dietten. Hvor mye veier du nå?
Villbringebringebær Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg liker best å veie 58 kg. Og vil holde meg der. Veide 63 kg da jeg begynte i januar. Er 170cm. Så skulle ikke ned så mye.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg liker best å veie 58 kg. Og vil holde meg der. Veide 63 kg da jeg begynte i januar. Er 170cm. Så skulle ikke ned så mye. Veier ca 62 kg ish, har noen mammakilo som må av. Vil hvertfall ned til 55. Hver tiende dag ja, takk for svar Så det er KUN over korte perioder man kan spise så minimalt med karber, fett og kcal? Føler meg litt slapp og svimmel idag, litt hodepine også.. Er skikkelig karbojunkie og må ha en detox kur for kroppen. Anonymous poster hash: 00fe9...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå