Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg skal ned ca 8-10 kilo og har derfor startet på denne dietten IDAG Spist 150 gram cc med en ss blåbærsyltetøy lett 200 gram karbonadedeig og litt brokkoli, sålangt. svinekjøtt og salat er neste måltid, mye kjøtt.. Er det farlig å gå på denne dietten over flere uker? skal man ha en oppkarbingsdag i uka? Har lest en kommentar på treningsforum, og ble litt skeptisk. Er ikke sykelig overvektig akkurat, men må ned noen kilo raskt Takk for svar! Anonymous poster hash: 00fe9...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå