Gå til innhold

Har noen her erfaring med PSMF?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ned ca 8-10 kilo og har derfor startet på denne dietten IDAG :)

 

Spist 150 gram cc med en ss blåbærsyltetøy lett

200 gram karbonadedeig og litt brokkoli, sålangt. 

 

svinekjøtt og salat er neste måltid, mye kjøtt..

 

Er det farlig å gå på denne dietten over flere uker? skal man ha en oppkarbingsdag i uka? Har lest en kommentar på treningsforum, og ble litt skeptisk. Er ikke sykelig overvektig akkurat, men må ned noen kilo raskt ;)

 

Takk for svar!



Anonymous poster hash: 00fe9...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...