Gå til innhold

Deres beste tips for å lindre vannkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vannkopper i hus og 7 åringer har fått masse vannkopper til og med i munnen og halsen.

Det klør og gjør vondt, spesielt i munnen og halsen. Klarer ikke å spise eller drikke noe.

Gir smertestillende men det hjelper ikke spesielt mye.

Har også penslet med hvitvask, men hans veldig tørre, eksemete kropp likte ikke det noe særlig. Det ble bare verre siden han tørka helt ut.

Hva er deres beste råd for lindring.

Halsen plager han veldig så har dere et godt råd blir vi kjempeglad. Anonymous poster hash: 90afd...655

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå synser jeg. 

Har dere badekar? Prøv med et bad, jeg ser for meg at det lindrer. 

Is og iskald smoothies demper kanskje kløen i halsen.

Anonymous poster hash: c34c3...752
Skrevet (endret)

Is og smooties til halsen, har du prøvd og bruke aurax på kroppen, vet ikke om den vil hjelpe siden han har eksem.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Allergitablett funket på min 4-åring. Ga ham en halv zyrtec en kveld han ikke fikk sove pga uutholdelig kløe.

Skrevet

Eurax lindrer kløe

Anonymous poster hash: d087d...55a

Skrevet

Lunket bad (evt dusj.....)!!!!! Smør rikelig med aloe vera!!! (IKKE eurax dersom det er hull på huden.....)

Skrevet

Hei.

Det har vært heftig her så har ikke hatt tid å svare.

Prøvde eurax, men det svei veldig, og nå ser jeg på svaret over her at det ikke skal brukes når det er gått hull på vannkoppene.

Jeg skal prøve aloe vera.

Har også kjøpt nycodent aloclair gel på apoteket for å smøre på vannkoppene i munnen i håp om å få i han litt mat, men det gjorde ikke store forskjellen.

Mat og drikke har jeg ikke fått i han. Har kjøpt smoothie som noen foreslo, men det ble for surt og det ble veldig vondt å svelge.

Han prøver å spise og drikke forskjellige ting men det blir liksom med en tygge så gir han opp fordi det gjør så vondt.

Han tar allerede allergi medisin pga allergi og eksem.

Anonymous poster hash: 90afd...655

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...