Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #26 Skrevet 2. oktober 2014 Oi, jeg er 10 cm lavere og veier det samme, er slank på grensen til tynn nå. Er du veldig spedbygd? Er du 79 kg og 169 høy og slank?! Anonymous poster hash: 23411...05c
håperpåvinterbarn Skrevet 2. oktober 2014 #27 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg trives veldig godt når jeg er 64 kg. Jeg er 1,72 høy. Nå er jeg 77 kg, men jeg er gravid i 8. Mnd. Det kommer an på bygningen din. Jeg er langt i fra spedbygd, så kanskje du kan gå ned 10 kg og fortsatt se bra ut. Men, alt handler om trivsel! Har du hatt en vekt tidligere du har trivdes med? Hva med å finne tilbake til den i så fall?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #28 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er 180 og veier 75 vil ned 10 Anonymous poster hash: 67536...ecb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #29 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er også 175, og veide på mitt største 76 kg. Da følte jeg meg tjukk, selv om de fleste nok ikke ville vært enige. Hadde ikke særlig fett, var stram egentlig, men kraftig. De senere årene har jeg ligget mellom 60-65, hvor jeg trives! Men alt kommer an på bygning. Anonymous poster hash: 038bd...b0c Høres ut som om du har et ganske forvrengt bilde av hva som er fint? Jeg har sett bilder av meg selv etter første fødsel da jeg hadde spydd masse og gått ned så mye at jeg veide 72 kg etter fødsel. Jeg er 173 cm og jeg ser radmager og ikke veldig lekker ut.... Anonymous poster hash: 93e3d...678 Annie...678, jeg synes du skal være forsiktig med å påstå at annie...b0c har et forvrengt bilde av hva som er fint. Kroppsbygning og hvor godt trent man er vil være sterkt medvirkende til hvordan vekt fordeler seg og ser ut. Jeg er 176 cm høy, har veid ca 84 kg på det meste, da var jeg tydelig overvektig, og var "hun store". Kroppen min fungerer best på ca 62 kg. Nå er jeg 68 kg og pga sykdom ikke særlig trent, jeg har nå "love handles" og mage. Så når jeg blir litt bedre så må jeg finne tilbake til min normalvekt. Kroppen min fungerer best mellom 60 og 63 kg. Da er jeg ganske slank, men på ingen måte tynn, har kvinnelige former, typisk timeglassfigur. Du sier at du så radmager ut da du med dine 173 cm veide 72 kg. Skulle jeg gått opp til 72 så ville jeg faktisk begynt å se ganske rund ut. Jeg kaller ikke deg for overvektig selv om jeg faktisk begynner å se overvektig ut på samme vekt! Vi er trolig bare veldig, veldig forskjellig bygd. Kanskje er du f.eks. veldig mye bedre trent enn det jeg er. På samme måte er nok du og annie...b0c også veldig forskjellig bygget. Jeg har heller ikke et forvrengt bilde på kropp, jobber med kropp til vanlig og forholder meg til kropp daglig. En venninne av meg som er 160 eller 162 veier mellom 58 og 62 kg. Hun er veldig godt trent (!), og ser slankere ut enn jeg gjør når jeg veier 62 kg med mine 176 cm. Vekt i seg selv forteller lite om hvordan en kropp ser ut, så sant man ikke snakker ekstrem over- eller undervekt. Ting som kroppsfasong, hvor godt trent man er, hvor stor muskelmasse man har osv. er langt viktigere for hvordan kroppen ser ut enn hva antall kilo (innenfor et noenlunde normalnivå) sier om utseendet! Anonymous poster hash: e99dd...443
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #30 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er også 175, og veide på mitt største 76 kg. Da følte jeg meg tjukk, selv om de fleste nok ikke ville vært enige. Hadde ikke særlig fett, var stram egentlig, men kraftig. De senere årene har jeg ligget mellom 60-65, hvor jeg trives! Men alt kommer an på bygning. Anonymous poster hash: 038bd...b0c Høres ut som om du har et ganske forvrengt bilde av hva som er fint? Jeg har sett bilder av meg selv etter første fødsel da jeg hadde spydd masse og gått ned så mye at jeg veide 72 kg etter fødsel. Jeg er 173 cm og jeg ser radmager og ikke veldig lekker ut.... Anonymous poster hash: 93e3d...678 Hvorfor er hennes syn forvrengt, fordi du ikke likte deg selv når du veide 72 kg? Selv om du ser radmager ut, så er det ikke sikkert andre gjør det. Jeg er 176 cm og veier 81 kilo, og er definitivt overvektig (fått beskjed av lege). Jeg skal helst ned 12 - 13 kilo. Så jeg vil tro at hi er litt overvektig, men det kommer helt an på bygning og om hun har mye muskelmasse. Burde kanskje ned rundt 5 - 6 kilo, kommer helt an på hva hi trives med best selv Anonymous poster hash: acc0a...75a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #31 Skrevet 2. oktober 2014 30 kg minst! Anonymous poster hash: ffd63...ce1
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #32 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er 178 cm og veier 77 kg, og kunne tenke meg å gå ned 10 kg. Veide 52 kg. til midten av 20 årene (vet jeg var tyyyynn), og veide ca 65 kg da vår eldste ble født og trives best rundt der Anonymous poster hash: 73c70...3de
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #33 Skrevet 2. oktober 2014 Like høy som deg og veier 2 kg mer. Er egentlig ganske fornøyd nå, men vil gjerne ned til 75 bare for å være innenfor "normalen". Grov beinbygging og kler litt kilo. Vil si spørsmålet ditt er håpløst å svare på, du må rett og slett finne ut selv hva du trives med. Og det viktigste er at du har en sunn livsstil. Anonymous poster hash: 76526...837
Mother Gothel Skrevet 2. oktober 2014 #34 Skrevet 2. oktober 2014 Oi, jeg er 10 cm lavere og veier det samme, er slank på grensen til tynn nå. Er du veldig spedbygd? Er du 79 kg og 169 høy og slank?! Anonymous poster hash: 23411...05c Det lurte jeg på også, fordi jeg er 167 cm og 77 kg og overvektig!
Leeloo76 Skrevet 3. oktober 2014 #35 Skrevet 3. oktober 2014 Oi, jeg er 10 cm lavere og veier det samme, er slank på grensen til tynn nå. Er du veldig spedbygd? Er du 79 kg og 169 høy og slank?! Anonymous poster hash: 23411...05c Det lurte jeg på også, fordi jeg er 167 cm og 77 kg og overvektig! Hehe, oi, nei, tenkte på hun som var 173 og 55 kg, hørtes litt lite ut. Jeg er 166 cm og 54 kg, da er jeg på grensen til for tynn, og jeg er normalt bygd.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #36 Skrevet 3. oktober 2014 Kommer Ann påkroppsbygningen din. Jeg er 178 og veier ca 84kg. veide 65 for mange år siden og i ettertid ser jeg at det var for lite for min kropp. Veldig tynn og slet med besvimelser og det psykiske. Etter jeg la på meg har jeg fått det mye bedre! Jeg innser allikevel at jeg godt kunne tatt av ca 10kilo nå.. Anonymous poster hash: dc881...ecf
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 3. oktober 2014 #37 Skrevet 3. oktober 2014 Nå er det veldig vanskelig å si uten å ha sett deg. Det merkelige med kropp og vekt er at 10 kg fordeler seg ikke på samme måte hos alle. Legen min sa en gang at en tommelfingerregel om vekt kan sies slik: ti kg mindre enn de siste to sifrene i høyden din. (Selvfølgelig med unntak). Altså, er du 178 cm, er en fin vekt å ligge på ca 68 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå