Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Hva tenker du hvis noen ber om å bli permitert ved lite arbeidsmengder? Late og uinteriserrte eller selvinnsikt og forståelse? Anonymous poster hash: 66ccb...685
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Dytt Anonymous poster hash: 66ccb...685
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Selvinnsikt og forståelse Anonymous poster hash: d9e90...939
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 De som ber om å bli permitert uten lønn regner jeg med at har nok penger og lyst på ekstra ferie for å gjøre andre ting. Om det er noen som ber om å bli permitert med lønn regner jeg med at de er late og ganske frekke. Anonymous poster hash: 3a3e9...af7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 De som ber om å bli permitert uten lønn regner jeg med at har nok penger og lyst på ekstra ferie for å gjøre andre ting. Om det er noen som ber om å bli permitert med lønn regner jeg med at de er late og ganske frekke. Anonymous poster hash: 3a3e9...af7 NAV har en perm ordning? Anonymous poster hash: 66ccb...685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå