Gå til innhold

Hva slags diagnose har dette mennesket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstern min må feile noe, men jeg vet ikke hva. hun mener selv hun er bipolar. har ingen diagnose. hva tror dere? Lyver hele tiden. Finner f eks på nye jobber men går egentlig på sosialen. Finner på de utroligste historier så man skal få medlidenhet. Bor i rot. Nervøs. Bruker gjerne piller for alt. Er seksuelt utagerende. Er utro med alle hun er sammen med. Har uansvarlig sex. Drikker seg sanseløs hvis mulighet. Prater utelukkende om seg selv. Sykliggjør andre. Har meget svart humor. Stjeler. Er i konflikt med alt og alle. Banner konstant. Prater voldsomt fort. Klarer ikke slappe av. Positivt: ser sine egne feil.

Anonymous poster hash: 4ea7f...1a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstern min må feile noe, men jeg vet ikke hva. hun mener selv hun er bipolar. har ingen diagnose. hva tror dere? Lyver hele tiden. Finner f eks på nye jobber men går egentlig på sosialen. Finner på de utroligste historier så man skal få medlidenhet. Bor i rot. Nervøs. Bruker gjerne piller for alt. Er seksuelt utagerende. Er utro med alle hun er sammen med. Har uansvarlig sex. Drikker seg sanseløs hvis mulighet. Prater utelukkende om seg selv. Sykliggjør andre. Har meget svart humor. Stjeler. Er i konflikt med alt og alle. Banner konstant. Prater voldsomt fort. Klarer ikke slappe av. Positivt: ser sine egne feil.

Anonymous poster hash: 4ea7f...1a9

Høres mer ut som border liner spør du meg..

Anonymous poster hash: 1c08b...cfe

Skrevet

Mener du helt seriøst at vi skal kunne svare på hva som feiler en fremmed person,ved hjelp av din forklaring? Jøss

Anonymous poster hash: 0bd9d...f04

Skrevet

Hvis din søster, eller dere som pårørende, mener hun har en diagnose burde hun bestille seg en time hos fastlegen for å få dette undersøkt. Hva vi mener er jo verdiløst.

Anonymous poster hash: 5c8a4...600

Skrevet

Hunner en psykopat :)

Anonymous poster hash: 96f07...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...