Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Skal lage nytt kjøkken. Innredningen blir hvit så det er greit. Men.... jeg synes benkeplater i mørkt tre er veldig fint, men gulvet er white oak, altså veldig lyst med lite varme toner. Blir det da helt feil med mørkt tre i benkeplaten? Burde jeg heller velge en lysere benkeplate som matcher gulvet bedre? Anonymous poster hash: f7619...4ee
QueeenBeee Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg syns det gir en fin helhet dersom det er likt gulv og benkplate. Men det er smak og behag
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg syns det gir en fin helhet dersom det er likt gulv og benkplate. Men det er smak og behag Er litt enig med deg.... søren heller at vi ikke valgte et annet gulv når vi la nytt for 3 år siden...! Synes sånne litt rustikke kjøkken er så fine. Men kan jo kanskje prøve å skape den stilen bare med lyse trematerialer....? Hvis jeg velger noen fine fliser og sånn? Anonymous poster hash: f7619...4ee
Elsker livet Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg vill først prøvd meg frem og sett om de to tresortene ble fine sammen. Ellers vil jeg foreslå granitt eler silestone, er utrolig praktisk og pent.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 En mørk benkeplate kan bli kjempelekkert!! Dersom du skal ha litt mer 'matchende' farger, så kan d lett bli feil, for da bør d egentlig matche 100% Anonymous poster hash: f39a6...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå