Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 I 6 dager nå har jeg hatt influensa og forkjølelse. Jeg hoster og hoster. Sover ikke på natten siden jeg hoster i ett. Har dere noen gode tips til å lette på hosten? Anonymous poster hash: 02ddf...f3b
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Noskapin tabletter for hostesaften smaker pyton. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 I 6 dager nå har jeg hatt influensa og forkjølelse. Jeg hoster og hoster. Sover ikke på natten siden jeg hoster i ett. Har dere noen gode tips til å lette på hosten? Anonymous poster hash: 02ddf...f3b Har du vært hos legen? Hoster du opp noe? Jeg holdt på sånn og jeg hadde lungebetennelse. Om du bare har tørrhoste kan du få cosylan hos legen. Fribol sugetabletter hjelper veldig på hosten. Fås kjøpt respetfritt på apotek. Anonymous poster hash: 8e9aa...625
Mamma_til_2 Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Noskapin hostetabeletter eller cosylan.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Takk for tips. Har fått time hos lege i morgen. Skal prøve de reseptfrie dere skrev fram til da. hi Anonymous poster hash: 02ddf...f3b
Gjest Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Sikker på at du ikke har fått mykoplasma lungebet? Ikke alltid den slår ut på CRP, men rtg kan bevise det God bedring
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Vet ikke hva jeg har 😕 Begynte med skikkelig vondt inni og utenpå halsen. Og snørra rant konstant. Så kom hosten som er hele tiden natt og dag. Og feber og vondt i alle ledd. Hi Anonymous poster hash: 02ddf...f3b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Ta en dråpe japansk peppermynteolje på håndbaken og sug den i deg! Det funker veldig bra her:) Anonymous poster hash: 9aa3e...f05
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Takk for tips. Og takk for god bedring ønske. Hi Anonymous poster hash: 02ddf...f3b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 Sist jeg var gravid sleit jeg med ekstrem hoste i 3 mnd. Legene fant ikke noe, mente det var en form for bronkitt- ble sjekket for alle atypiske varianter.. Men så kom jeg meg til ønh spesialist som sa jeg hadde en a typisk bihulebetennelse, ble satt på antibiotika og ventoline for hosten, hjalp bare litt. Endte med at fødseslege kontaktet indremedisin på sykehuset for råd da jeg var inne der to uker før planlagt ks. Masse styr- han anbefalte en reseptbelagt nesespray(husker ikke hvilken) og det hjalp mest av alt! At ønh ikke skrev ut dette skjønner jeg ikke, han var vel i tvil ifh til graviditeten... Så tips: ventoline funker ofte bedre en cosylan ifh ønh spes, og sjekk for alle atypiske greier! Å suge på en bit sjokolade fungerer også- er et stoff i kakao som er hostedempende. Jo mørkere sjokolade jo bedre! Er helt jævlig å hoste så man spyr!!! God bedring! Anonymous poster hash: 23846...72d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #11 Skrevet 2. oktober 2014 Takk 😊 Har brukt sånn diskus sønnen min bruker mot astma (han har kulde asta). Føler jeg får puste litt bedre av den når det står på som verst. Hi Anonymous poster hash: 02ddf...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå