Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Mannen min jobbet utenfor huset vårt på Søndag, og da kom det to jenter på ca 10/11år nedover veien og spurte han flere ganger " har du anakonda i buksa ". Hva i alle dager??? Er det noe som er mote nå å spørre om? Noe vi ikke har fått med oss? Jeg sa til mannen at han burde tatt buksa ned å vist dem, haha!!! Anonymous poster hash: 86bb5...040
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Barna finne på mye rart spør meg, men han trenger ikke å ta av buksa foran jentene. Hva skjer dersom en nabo ser han akurat da? Fiiiii! Anonymous poster hash: 975b4...05e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Mannen min jobbet utenfor huset vårt på Søndag, og da kom det to jenter på ca 10/11år nedover veien og spurte han flere ganger " har du anakonda i buksa ". Hva i alle dager??? Er det noe som er mote nå å spørre om? Noe vi ikke har fått med oss? Jeg sa til mannen at han burde tatt buksa ned å vist dem, haha!!! Anonymous poster hash: 86bb5...040 Jo, jeg tror jeg vet hva det bunner i! Du vet den der 'I like big butts and I cannot lie'-sangen (av sir mix-a-lot, sangen heter Baby got Back)? I denne 'sjarmerende' sangen er en strofe sånn: My anakonda don't want non unless you got buns, hun. (hvor anakonda referer til penisen hans- så det han sier er at han ikke vil ha sex med en dame med mindre hun har stor rumpe). Det er flere år siden denne kom ut, men nå mener jeg det har kommet en slags remix, eller i allefall en sang som bruker akkurat denne frasen. Så, vedder på at det er der jentene har det fra! Anonymous poster hash: 83293...657
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 10-11 år da har de vel nettopp lært seg at Anakonda kan assosieres med andre ting en en Anakonda Anonymous poster hash: b18c9...eb4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Nicki Minaj og Eminem sin sang, der anakonda refereres til som penis. Synd at 10-åringer hører på sånt og forstår hva det dreier seg om. Hadde min 10-åring vært så frekk at hun spurte en fremmed mann om hva han har i buksa, så hadde hun fått to ukers husarrest og inndratt internett i flere måneder. Anonymous poster hash: a8be1...099
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Barna finne på mye rart spør meg, men han trenger ikke å ta av buksa foran jentene. Hva skjer dersom en nabo ser han akurat da? Fiiiii! Anonymous poster hash: 975b4...05e Jeg tullet selvfølgelig da! Men synes jentene var frekke for det, og hadde jeg visst hvem foreldrene var hadde jeg sagt ifra til dem. Anonymous poster hash: 86bb5...040
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Nicki Minaj og Eminem sin sang, der anakonda refereres til som penis. Synd at 10-åringer hører på sånt og forstår hva det dreier seg om. Hadde min 10-åring vært så frekk at hun spurte en fremmed mann om hva han har i buksa, så hadde hun fått to ukers husarrest og inndratt internett i flere måneder. Anonymous poster hash: a8be1...099 Kanskje derfra de har det fra? Synd synd virkelig synd hvordan barna oppfører seg idag, grøss! Anonymous poster hash: 86bb5...040
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Barna finne på mye rart spør meg, men han trenger ikke å ta av buksa foran jentene. Hva skjer dersom en nabo ser han akurat da? Fiiiii! Anonymous poster hash: 975b4...05e Jeg tullet selvfølgelig da! Men synes jentene var frekke for det, og hadde jeg visst hvem foreldrene var hadde jeg sagt ifra til dem. Anonymous poster hash: 86bb5...040 Hadde de spurt feil person, kunne det jo kunne blitt skikkelig ekkelt.. Anonymous poster hash: 83293...657
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Barna finne på mye rart spør meg, men han trenger ikke å ta av buksa foran jentene. Hva skjer dersom en nabo ser han akurat da? Fiiiii! Anonymous poster hash: 975b4...05e Jeg tullet selvfølgelig da! Men synes jentene var frekke for det, og hadde jeg visst hvem foreldrene var hadde jeg sagt ifra til dem.Anonymous poster hash: 86bb5...040 Hadde de spurt feil person, kunne det jo kunne blitt skikkelig ekkelt.. Anonymous poster hash: 83293...657 Enig! Håper ikke de fortsetter å spørre andre. Anonymous poster hash: 86bb5...040
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #11 Skrevet 2. oktober 2014 Mannen min jobbet utenfor huset vårt på Søndag, og da kom det to jenter på ca 10/11år nedover veien og spurte han flere ganger " har du anakonda i buksa ". Hva i alle dager??? Er det noe som er mote nå å spørre om? Noe vi ikke har fått med oss? Jeg sa til mannen at han burde tatt buksa ned å vist dem, haha!!! Anonymous poster hash: 86bb5...040 Jo, jeg tror jeg vet hva det bunner i! Du vet den der 'I like big butts and I cannot lie'-sangen (av sir mix-a-lot, sangen heter Baby got Back)? I denne 'sjarmerende' sangen er en strofe sånn: My anakonda don't want non unless you got buns, hun. (hvor anakonda referer til penisen hans- så det han sier er at han ikke vil ha sex med en dame med mindre hun har stor rumpe). Det er flere år siden denne kom ut, men nå mener jeg det har kommet en slags remix, eller i allefall en sang som bruker akkurat denne frasen. Så, vedder på at det er der jentene har det fra! Anonymous poster hash: 83293...657 Jepp, fra den forferdelig stygge sangen til motbydelighet Nikki Minaj. Den heter vel Anaconda. Blærk. Anonymous poster hash: 4f444...aa4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #12 Skrevet 2. oktober 2014 Seriøst?!? Huff a meg! Anonymous poster hash: 5e9ae...c72
Tusselinemor Skrevet 2. oktober 2014 #13 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg lo høyt nå! Dette var jo bare morsomt. Skulle likt å sett uttrykket til mannen din, hahahahaha!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #14 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg lo høyt nå! Dette var jo bare morsomt. Skulle likt å sett uttrykket til mannen din, hahahahaha! Han ble bare forbauset og hadde ikke ord, det var jo bare barn, så han skjemtes ja. Anonymous poster hash: 86bb5...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå