Gothic Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Vi skal til Nordby idag, hva er obligatorisk å få med seg?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Løsgodis? Vi reiser sjelden til Sverige for å handle mat, men når vi reiser kjøper jeg alltid Lactacyd i stor flaske, og kattemat. Perle gourmet er det eneste våtforet bortskjemtkatten spiser, og det er ca 10 kr billigere for esken. Bruker du locobase repair, inotyol eller bephanten salve, er dette en god del billigere. Locobase repair ca 100 kr billigere for stor tube. Anonymous poster hash: 759e4...98d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg kan aldri dra fra sverige uten et par brett med pepsi max På sommeren kjøper vi alltid med spearribs. Kjøttdeig, roastbiff. Kalkunfilet En slags sjokoladekremdessert Oppvaskmiddel og til vaskemaskinen Caprisonne, smågodt Anonymous poster hash: b936a...67d
lavendelblomst Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Ibux og paracett er mye billigere i Sverige. Jeg pleier å kjøpe kylling, andebryst, kjøttdeig, litt pålegg, parmasan, fløte og rømme. Men jeg pleier også kjøpe ramløsa, øl og litt vaniljefudge.
Tjofsen Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Er alltid innom apoteket og kjøper diverse kremer og tanntråd. Mye å spare der.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Brus, godis, vegetarmat, apotekvarer, babymat Anonymous poster hash: 8ef11...ac8
Gjest Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Glutenfri mat Hund/kattemat Pasta Brus Diverse apotekvarer som man bruker i hverdagen Karbonadedeig Pølsene i ferskvaredisken på maximat Dopapir....er visst billig nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå