Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 HVa er det med denne som er så bra,sliter den noe mindre på håret? JEg har sånn bob sveis,rett av med skuldren, jeg har ikke krøllermenmye fall og brus. Jeg bruker glattetanga så snart håret er tørt. Jeg har prøvd ett par varme produkt fra loreal men vet ikkehvordan jeg skal beuke dem. Hvor mye skal jeg spraye på,skal jeg spraye immi hele håret, eller bare ytterst, skal jeg spraye pg glatte det mens sprayen er vår i håret enda, eller skal jeg spraye og vente til det er tørt? Føler det ryker og lykter svidd når jeg gjør det når håpet er fuktig av sånn varmebehandlingsspray. Har prøvd 2 forskjelligefra Loreal. Har en misslyklke striping i håret så det bruser om mulog ennå mer, og set stripede hprdet ser "svidd ut". Men glattetang er jeg avhengig av jeg ser ikkeut natyrlig. Alle sier GHD er best, men hvorfor,og er det en spesiell type ?? Anonymous poster hash: 817c0...13c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Fordi den regulerer varmen selv etter hva håret ditt trenger. Er skånsom mot håret. Anonymous poster hash: ae176...c21
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 For min del er det fordi jeg har veldig tykt hår(og hårstrå) så ingen andre funker rett og slett. Anonymous poster hash: ec179...96d
Leeloo76 Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Gir bare bedre resultat. Har samme frisyre som deg, har krøller, og håret holder seg mye bedre enn med andre jeg har hatt. Virker i hvert fall glattere (tanga). Da jeg var i USA prøvde jeg et merke som het Royal(s?), virket også veldig bra. Hadde kjøpt den hvis jeg ikke akkurat hadde kjøpt GHD sin.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Den er mer skånsom mot håret. Jeg bruker varmebehandlende produkter fra Joico. Har både en krem jeg kan ha i når håret er vått og la det tørke med håret før jeg glatter og en spray jeg kan ha i allerede tørt hår. Da sprayer jeg på hver seksjon av håret rett før jeg glatter. Anonymous poster hash: 9a550...e63
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Den er bare best ! Har hatt min i snart 7 år og den virker enda ( bank i bordet ). Hi, du skal bare spraye lett over hele håret og bruke rettetang. Du må IKKE bruke rettetang hvis håret er fuktig, det er ikke bra, da ryker det og lukter brent, håret SKAL være helt TØRT. Anonymous poster hash: 7280c...c28
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Ok, det SKAL være tørt- ok, ja jeg har kjøpt den gbh gold no. Den var dyr. Men de hadde noen lilla og andre farger der som var dyrere men de tvar KUN pga fargen sa frisøren. SÅ det ble en svart guld. Kjøpte noen varmebehandlign fra kerastase for sikkelig skadet hår. En til å bruke i vått hår, før jeg føner det og deretter glatter det, og en annen en som jeg skal burke i håret dersom håret lufttørkerførst før gatting. Men, regulerer den tempen selv altså?? Ja jeg håper det blir bra!! Anonymous poster hash: 817c0...13c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg synes Remington er like god som GHD, bare mye billigere. Har hatt begge to og jeg har krøller :-) Anonymous poster hash: 6b481...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå