Gå til innhold

Barnemark på baby 7 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster har fått barnemark og nå oppdaget jeg at gutten på 7 mnd også har fått det. Trodde han skulle slippe unna siden han er såpass liten enda, men storesøster er på han hele tiden koser, klemmer osv.

Er det noen som har erfaring med barnemark på så små barn? Er litt usikker på hva jeg skal gjøre videre. Storesøster har fått tablett mot det og skal få en ny om en uke.

Har så vondt av begge to stakkars som har fått det :-(

Anonymous poster hash: 1fcc4...a69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min på 5 år har hatt det. Det du må gjøre er å snakke med legen din slik at babyen får den rette kuren, det er også slikt at dere som familie og de som har vært mye sammen med dere må også ta kur. Her har hele slekten tatt kur og vasket sengetøy hver dag i 2 uker. For å få det bort er det det du må gjøre. Lykke til.

Anonymous poster hash: 64325...819
Skrevet

Sønnen min på 5 år har hatt det. Det du må gjøre er å snakke med legen din slik at babyen får den rette kuren, det er også slikt at dere som familie og de som har vært mye sammen med dere må også ta kur. Her har hele slekten tatt kur og vasket sengetøy hver dag i 2 uker. For å få det bort er det det du må gjøre. Lykke til. Anonymous poster hash: 64325...819

Tusen takk for svar. Skal ringe legen i morgen da for å få en kur til han.

Anonymous poster hash: 1fcc4...a69

Skrevet

Min var bare 3,5mnd da  han fikk. gikk helt fint,ikke vits i og bli hysterisk, min hadde ikke vondt,bare kjøpt den kuren

Anonymous poster hash: 91295...740
Skrevet

Vanquin heter kuren til småbarn og ammende/gravide, men den skal egentlig bare brukes på barn fra 10 kg og oppover. Så jeg ville hørt med lege for å vært sikker 😉

Anonymous poster hash: 724ee...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...