Gå til innhold

Har dere noen bestevenner. som dere forteller alt til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn : "sex og singelliv-venner"?

Anonymous poster hash: 2a86a...e5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps det har jeg :)

Anonymous poster hash: 76495...ff4

Skrevet

Ja, mannen min! Vi har det morsomt sammen som bestevenner, som samtidig er kjærester <3

Anonymous poster hash: 78abb...797
Skrevet

Tja... Mannen min. Men det var kanskje ikke det du mente =P. Nei, har dessverre ikke det (utenom mannen, som er min beste venn).

Anonymous poster hash: fd4ec...850

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde det. Har selvfølgelig også mannen min. Men skulle ønske jeg hadde en venninne som jeg kunne snakke med om aalt.

Anonymous poster hash: 2a86a...e5d

Skrevet

Ja det har jeg. Er 5 stk jeg sier nesten alt til. De vet mer om meg enn samboer. Kanskje ikke så rart siden jeg har kjent fler av de siden jeg var barn.

Anonymous poster hash: f8d1e...c8c

Skrevet

Har to slike venninner. Vi snakker om og diskuterer alle problemene vi har i livet. Ingen andre jeg forteller så mye til.

Anonymous poster hash: ba52b...34b

Skrevet

Nei, men jeg har mannen min :) jeg hadde en sånn venn, men det ble naturlig at mannen ble den personen som er nærmest meg etter hvert. Det er jo han jeg deler livet med :)

Anonymous poster hash: fca7c...821

Skrevet

Ja, har 4 barndomsvenninner som har vært nære hele livet, i tillegg til 2 veldig nære jeg har møtt som voksen. Er uendelig glad for og i disse venninnene!

Anonymous poster hash: a0299...e74

Skrevet

Tre barndomsvenner, to damer og en mann, i tillegg har jeg storesøsteren min og mannen. De er min indre sirkel.

Anonymous poster hash: d5b7d...37a

Skrevet

Ja, jeg har ei jeg forteller alt til :-) Jeg vet alt om henne og hun vet alt om meg ;-) Vi har vært bestevenner i 7 år og jeg er utrolig glad for å ha henne i livet mitt <3 og så mannen min da <3

Anonymous poster hash: 5bb28...8ae

Skrevet

Har ei som er mn aller beste venninne og er my person. Ikke sex og singelliv, mer Meredith og Christina. Kjent hverandre siden vi var små. Vi har også vært samboere i tre år. Nå bor vi ikke sammen lenger, men bare et steinkast unna hverandre :)

Skrevet

Ja.

To barndomsvenninner og ei studievenninne.

Kunne ikke ha klart meg uten dem! ❤️

Skrevet

Har en som jeg virkelig kan fortelle alt til. Og vi har vært venner i 28 år.

Anonymous poster hash: 06874...770
Skrevet

Mannen min :)

Anonymous poster hash: d9a8b...e58

Skrevet

Jeg har tre😄 Veldig glad for det!

Skrevet

Ja, jeg har ei som har vært min beste venninne i 25 år! Vi forteller hverandre alt og snakker om alt! Er veldig glad for at jeg har en som henne i livet mitt :)

Anonymous poster hash: f5534...564

Skrevet

Ingen veninner, men to kompiser. De kan jeg snakke med alt og ingenting om. Min mann bare ler av oss, for skravla vår går i ett. Og ellers så er vi alle tre egentlig ganske stille.

Anonymous poster hash: c5c27...62c

Skrevet

Nei. Hadde mannen. Men nå er ikke forholdet så godt lenger, og jeg har ikke tillit til han. Så da lar jeg heller være.

Har 2 veldig gode venninner, men de har ikke så masse tid til meg. Savner venninner som har tid til meg..

Skrevet

Ja, to stykker. Vi snakker om alt :)

Anonymous poster hash: c2238...d83
Skrevet

Hadde ei men da ho vart bestemor på alder 39 år har jeg ikkje sett snurten av henne. Ho seier at ho har så mykje og gjøre. Men sumsumarus har jeg meir en henne på alle måter.

Anonymous poster hash: 0b01b...39d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...