Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Han sitter i sofaen og sover hver kveld, etter kl 20.30 er det veldig sjelden at han er våken. Han jobber mye da, så ser ikke så mye til han før han kommer inn i 19-19.30 tiden. Mulig jeg ikke har noe å klage på men synes det er kjedelig å være "alene" hver kveld.. Legger seg når jeg sier at nå jegger jeg meg..og sovner med det samme hodet treffer puta Ikke er vi spesielt tidlig oppe heller, rundt kl 07.. Anonymous poster hash: e7b4b...162
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Han sitter i sofaen og sover hver kveld, etter kl 20.30 er det veldig sjelden at han er våken. Han jobber mye da, så ser ikke så mye til han før han kommer inn i 19-19.30 tiden. Mulig jeg ikke har noe å klage på men synes det er kjedelig å være "alene" hver kveld.. Legger seg når jeg sier at nå jegger jeg meg..og sovner med det samme hodet treffer puta Ikke er vi spesielt tidlig oppe heller, rundt kl 07.. Anonymous poster hash: e7b4b...162 Høres ut som min mann! Jeg ber han være våken med meg. Jeg akter ikke sitte se på han som sover Anonymous poster hash: 688b5...ed5
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Han har tydeligvis større søvnbehov enn deg. Her i huset er det omvendt, det er ikke sjeldent jeg kapitulerer på sofaen kl 20.30- etter ungene er lagt, og sover rundt. Irriterer vettet av mannen, som er skikkelig kveldsmenneske. Kjipt for meg også, får sjeldent tid sammen da, bare vi to. Kanskje du skal be mannen din gå til legen, kanskje han har jernmangel, e.l ? Anonymous poster hash: ce6ba...ba7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Har han ingen behov for sex siden han bare sover?? Anonymous poster hash: b5101...6e7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Wow, min mann er også sånn... Men vi er bare totalt motsatte av hverandre, jeg er kveldsmenneske og må sove en stund på morgenen, mannen må tidlig i seng men står da opp i sjutiden eller tidligere. Dvs mannen står alltid opp med barnet pga jeg har bevov for å sove mer på morgenen. Nå er det slik hos oss at jeg kan faktisk ikke sitte våken alene på kvelden for da kommer jeg meg aldri i seng og blir sittende hele natta. Så jeg går og legger meg sammen med mannen. Egentlig er det for sent for ham og for tidlig for meg, men det blir et komprimiss. Egentlig er det for sent for ham for sex også, men man har jo bevos så han må bare kjøre på.. Men det har vært flere kvelder hvor både jeg og han har veldig lyst, men så er han bare alt for trøtt. Nå legger ikke vi oss halv ni, men mannen kunne ha gjort det om han fikk velge. Men han sitter våken en-to timer lengre, mye for min skyld. Men vi er i seng senest ti-halv elleve. Så klart må han få legge seg så tidlig han vil noen ganger også, så lenge han noen kveldere sitter litt våken sammen med meg. Jeg vet ikke hva du kan gjøre... Om mannen din har et så stort behov for søvn, så må han jo få sove. Men jeg skjønner frustrasjonen din. Mannen min har enkelte ganger gått i seng kl. sju på kvelden.. Da føler jeg meg ensom jeg også. Anonymous poster hash: 9b3dc...a37
Sunshine4 Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Godt og høre jeg ikke er den eneste med en slik mann. Mannen min vil helst legge seg klokka 10, og jeg er glad i og sitte oppe. Ofte går de beste tv-showene rundt disse tidene, men da ender det opp med at han sovner i stolen/sofaen. Jeg pleier og kjefte, rope og kaste ting på han bare for og holde han oppe. Men han er svært avhengig av søvnen sin. Sitter vi for lenge oppe forsover han seg på morran. (men så fort vi kommer i seng, så da er han våken nok til sex?) Det irriterer meg noe jævlig, at han ikke kan holde seg våken om kvelden når vi er i stua osv.. Men på soverommet da? Da kan vi være våkne HAHa, må nok skaffe meg tv der.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Har han ingen behov for sex siden han bare sover?? Anonymous poster hash: b5101...6e7 Tja, veldig lite behov. Neste aldri på kveldene, men det hender om morgene. Problemet er bare at da er det unger rundt eller et kvarter til vekkerklokken ringer..og da må vi stå opp. Hender han vil da, begynner men fullfører aldri siden han trenger lang tid på å komme, sier vi fortsetter der vi slapp senere på dagen men det har ikke skjedd til nå.. Anonymous poster hash: 91681...974
Linkii87 Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Han sitter i sofaen og sover hver kveld, etter kl 20.30 er det veldig sjelden at han er våken. Han jobber mye da, så ser ikke så mye til han før han kommer inn i 19-19.30 tiden. Mulig jeg ikke har noe å klage på men synes det er kjedelig å være "alene" hver kveld.. Legger seg når jeg sier at nå jegger jeg meg..og sovner med det samme hodet treffer puta Ikke er vi spesielt tidlig oppe heller, rundt kl 07.. Anonymous poster hash: e7b4b...162 Høres ut som min mann! Jeg ber han være våken med meg. Jeg akter ikke sitte se på han som sover Anonymous poster hash: 688b5...ed5 Har han ingen behov for sex siden han bare sover?? Anonymous poster hash: b5101...6e7 Tja, veldig lite behov. Neste aldri på kveldene, men det hender om morgene. Problemet er bare at da er det unger rundt eller et kvarter til vekkerklokken ringer..og da må vi stå opp. Hender han vil da, begynner men fullfører aldri siden han trenger lang tid på å komme, sier vi fortsetter der vi slapp senere på dagen men det har ikke skjedd til nå.. Anonymous poster hash: 91681...974 Kjenner jeg blir litt provosert. Jeg strever med det samme selv. sovner mellom 20-20:30 hver kveld. Det er et problem, for man ønsker så gjerne å være våken men hele kropppen stritter imot. Vi mennesker er forskjellige og det må man bare respektere
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Han sitter i sofaen og sover hver kveld, etter kl 20.30 er det veldig sjelden at han er våken. Han jobber mye da, så ser ikke så mye til han før han kommer inn i 19-19.30 tiden. Mulig jeg ikke har noe å klage på men synes det er kjedelig å være "alene" hver kveld.. Legger seg når jeg sier at nå jegger jeg meg..og sovner med det samme hodet treffer puta Ikke er vi spesielt tidlig oppe heller, rundt kl 07.. Anonymous poster hash: e7b4b...162 Høres ut som min mann! Jeg ber han være våken med meg. Jeg akter ikke sitte se på han som sover Anonymous poster hash: 688b5...ed5 Har han ingen behov for sex siden han bare sover?? Anonymous poster hash: b5101...6e7 Tja, veldig lite behov. Neste aldri på kveldene, men det hender om morgene. Problemet er bare at da er det unger rundt eller et kvarter til vekkerklokken ringer..og da må vi stå opp. Hender han vil da, begynner men fullfører aldri siden han trenger lang tid på å komme, sier vi fortsetter der vi slapp senere på dagen men det har ikke skjedd til nå.. Anonymous poster hash: 91681...974 Kjenner jeg blir litt provosert. Jeg strever med det samme selv. sovner mellom 20-20:30 hver kveld. Det er et problem, for man ønsker så gjerne å være våken men hele kropppen stritter imot. Vi mennesker er forskjellige og det må man bare respektere Hva blir du provosert over egentlig? At jeg synes det er et problem at vi ikke har sex? Hvis det er leggetiden du tenker på så er det jo like ille andre veien, får ikke sove før kl 12 hver natt, mens den andre gikk å la seg kl 21. Klart man skal respektere det men når det blir et problem så passer man kanskje ikke så godt sammen da. Anonymous poster hash: 91681...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå