Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Så på forbrukerinspektørene om Chiliburn. Nordmenn bruker 4 kosttilskudd om dagen. Hva bruker du, hvorfor? Har det effekt for deg? Anonymous poster hash: b2fa9...de8
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg bruker masse forskjellig, og det hindrer at jeg får mangeltilstander, at jeg får lavt stoffskifte m.m. Nå kan jeg mye om dette, og selv om jeg bruker "masse" så er det veldig bevisste valg, og legen er informert om alt jeg bruker og jeg følges opp av lege med blodprøver. Når det kommer til produkt som Chilliburn og andre slankeprodukter så mener jeg at dette er produkter som selger fordi folk ikke er villige til å ta den jobben det er å gå ned i vekt, de søker raske løsninger. Mange bruker kosttilskudd ukritisk, og det skal man ikke gjøre. Det er viktig at slike historier kommer frem slik at noen kanskje blir mer kritisk, og kanskje innser at snarlige løsninger som regel ikke er varige løsninger. Men det er forferdelig synd om slike historier gjør at andre ting kan bli trukket fra markedet, produkt som kan hjelpe mange. Norge er allerede i dag veldig restriktiv på hva som er lovlig å selge av kosttilskudd. Det er viktig å følge med, men å redusere tilgangen mer enn det allerede gjøres i dag, er ikke til folks beste! Det er faktisk langt flere som blir dårlige av medisiner årlig - svært mange! - og det er hvert år mange dødsfall årlig pga bivirkninger av medisiner, feil bruk av medisiner osv. Dette snakkes det lite om, selv om dødstallene er forholdsvis høye, og bivirkningene enda høyere... Anonymous poster hash: 45eaa...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå