Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg får sokkemerker hver eneste dag- selv av løse sokker. I dag fikk jeg merke etter den " hullete" genseren på armen også, etter å ha hatt babyen liggende i armene mine en stund. Tar jeg av sokkene så blir merkene værende leeenge.... flere som sliter med dette? Anonymous poster hash: 04e97...b91
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Mye vann i kroppen. Anonymous poster hash: 0b930...5e3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Er alltid sånn.... :-/ men synes det er litt verre nå, enn før jeg gikk gravid. Er 10 uker siden fødselen så vannet fra svangerskapet bør være ute. Det er ikke rett og slett et tegn på dårlig blidomløp og at jeg er for lite i bevegelse? -hi Anonymous poster hash: 04e97...b91
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Det kan bli sånn om man er for lite i bevegelse. ta med baby i vognen og gå litt, se om det kan hjelpe på Anonymous poster hash: 56010...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå