Gå til innhold

jeg serverte dette til sønnens kompis i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pannekaker! Han ønsket litt sukker på... kjenner jeg blir litt nervøs nå. Kanskje barnevernet kommer? Mor til barnet skriver om meg? Snakker om meg? Nok en søvnløs natt! Natt til i dag fikk jeg ikke sove da jeg kun lå å tenkte på hvor grusom mor jeg er som ikke har en konto med fler hundre tusen!

Anonymous poster hash: 9e65a...e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nok bra, om du husket egenplukkede blåbær til.

Huff, vet hvordan du har det. Ligger selv søvnløs hver natt pga. manglende Reimadress til vinteren, og at barnet mitt ikke får sydentur i høstferien.

Anonymous poster hash: a1884...7f2
Skrevet

Lett for dere å si det, jeg ble nødt til å ty til Toro posesaus i dag (!)

Og ikke nok med det, jeg ligger bokstavelig talt og vrir meg om natten fordi guttene mine ikke kan regne med ny høstgarderobe, ikke kan de få Viking vintersko heller. 

Og i vinter blir det ikke noen utenlandstur, må nok nøye oss med å dra på hytta *grøss*

Anonymous poster hash: 417d8...5aa
Skrevet

Herregud. Dere skulle aldri fått barn!

Anonymous poster hash: c0a7b...8d6

Skrevet

Den var drøy as...

Anonymous poster hash: 36651...1da

Skrevet

Den var drøy as...

Anonymous poster hash: 36651...1da

Håper du skjønte at jeg tullet?

Skrevet

Brukte du ikke STEVIA??? Herreguuud...... ringer BV med en gang :D

Skrevet

Brukte du ikke STEVIA??? Herreguuud...... ringer BV med en gang :D

Du har vel hørt det nye om stevia? Er som gift, og værre enn sukrin eller sukker. Hørte det på NRK!

Skrevet

Kan en ikke lager høysensitivvennlig økologisk lavkarbo mat fra bunnen eller ha alt utsyr dobbelt opp og ekstra buffer på noen og hundre tusen er den mest uansvarlige forelderen som finnes. Jeg nekter barna mine å gå på besøk til slike mennesker (om en kan kalle det det) og lære seg slike forferdelige holdninger..

Anonymous poster hash: 3bbc4...a8d

Skrevet

He he:) artig "trolleinnlegg" jo og tar dibmammaene på kornet.

Her fikk ungene pølse med lompe og saft i går til kveldsmat. Ble nok en søvnløs natt ja! Og i dag var vi på tur og gikk bare noen meter og ga dem kakao full av sukker, OG bixitkjeks. 2 utskeielser på 2 dager gjør vel at tanntrollene jubler inni munnen og mangelsykdommene truer. Jammen bra vi hadde fisk til middag i dag!

Anonymous poster hash: 964f5...bff

Skrevet

Ja, jeg skulle aldri hatt barn.. min har viking sko da, men de er arvet, det er vell krise det også? Hi

Skrevet

Seriøst? Pølse med brød OG saft? Håper du tuller nå.. husk at barnet kan få varige skader i fremtiden. Sjerpings;) tihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...