Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Har dere prøvd de? Jeg tror vi bruker enormt med penger på mat. Handler hver dag, og selvfølgelig blir det alltid litt ekstra. Vi er fryktelig matleie, så det kunne kanskje vært en lur idé. Sparer dere penger på det? Fruktkassene de leverer også, blir det mye dyrere enn å kjøpe frukt i løsvekt? Anonymous poster hash: 79a08...1d0
Parallellogrammet Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Vi sparer MYE penger! Har Adams matkasse. Det eneste er at det som var det andre incentive til å bestille kassa, det å prøve nye ting, nå er det som gjør at jeg kommer til å avbestille igjen. Vi blir hvertfall lei av å hele tiden lage ting vi ikke kan å lage, og med veldig mange ingredienser. for meg er det litt styrete å måtte lage mat etter oppskrift hver dag. Er litt lei nå, men etter ett par måneders pause kan det godt hende at jeg prøver igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Hvor mange ganger får dere levert i uka? 3 eller 5? Anonymous poster hash: 79a08...1d0
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Alle får jo bare levert en gang i uka, men råvarer til 3 eller 5 middager;) Vi har Adams matkasser med levering annen hver uke, sånn at vi lager våre egne, vanlige, middager den andre uka. Vi voksne er godt fornøyd, men for en skeptisk treåring er det ikke alt som passer :-p Anonymous poster hash: 5d100...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå