Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Må si jeg på sett å vis ble litt overrasket over hvor frekke fire av disse mennene er. Greit at hun ikke så ut slik de forventet, men man kan være hyggelig og ha folkeskikk for det. http://www.dbtv.no/3811177500001?dbtvl=1#Mennene_r%F8mmer_fra_Tinder-datene_n%E5r_blondinen_dukker_opp_i_tjukkasdrakt Anonymous poster hash: 7d5ae...707
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Tjah, hadde stukket selv om mannen jeg trodde var drithot viste seg å være en feit julegris altså. Da tar jeg det som at jeg har blitt løyet til, og det gidder jeg jo ikke. Anonymous poster hash: b1756...afc
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Vel, jeg tror jeg hadde reagert ganske kraftig hvis personen jeg hadde møtt hadde vært 50 kg mindre enn han/hun hadde gitt uttrykk for også. Jeg synes egentlig hele prosjektet er helt på trynet. Den eneste idioten der er han som stikker av uten å si ifra. Hva er egentlig budskapet her? At menn bare vil ha slanke jenter? Misvisende spør du meg. Anonymous poster hash: ac066...24a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Tja, trenger man virklig være høflig mot noen som så tydlig har løyet til deg allerede før dere har truffet hverandre første gangen? Jeg hadde ikke blitt blid om jeg hadde kommet for å møte en mann og det viste seg at han var 40 år eldre enn han hadde påstått å være. Anonymous poster hash: b4b08...2f1
Virginia. Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Haha, syntes de var veldig høflige og taklet det med ro .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå