Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 At samme hva slags jeans jeg prøver på, så blir det trekkspill nederst i beina..Er så lei! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe jeans som ikke er så lange i beina? Er forresten 165 cm Anonymous poster hash: 4bc95...413
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Er det ikke bare å legge de opp? Anonymous poster hash: 6de0c...677
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har mottsatt problem. Jeg er 181 høy og ALLE bukser som passer til meg er alt for korte i bena. Slitsomt! Anonymous poster hash: e64b5...7f2
Gemini77 Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Absolutt ikke samme problemet da jeg er 180 cm høy med laaaaange ben.. Lettere å legge opp bukser enn å skjøte på. Jeg kjøper forøvrig kun dyre merkejeans da de har egne størrelser på livvidde og lengden på beina. Kjøp bukser med egne lengder for da er de tilpasset lengden på beina dine.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Så lenge det er skinnyjeans syns jeg ikke det gjør noe at de er litt trekkspill nederst. Så lenge det ikke er superposete. Jeg kjøper som oftest 32" selv om det er litt langt, fordi 30" er akkurat på mm passe, og ser rart ut om det krymper. 31" finnes jo knapt, og det hadde vært perfekt. Jeg er 164 cm. Syns det var verre når alle buksene skulle være vide nederst og man ikke så tærne mine med mindre jeg la dem opp.... Anonymous poster hash: eee46...092
JessicaM50 Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Hadde samme problemer som deg i mange år! Er 1.60 selv og kjøpte meg weightless bukse i modellen petite, og den er HELT perfekt.. Aldri vært mer fornøyd med en bukse før. Du burde prøve!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Kjøp jeans med størrelse på benlengden? Det finnes over alt. Anonymous poster hash: ee1cb...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå