Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Tre av de er mine og fire venner av barna. Så får min ene feber... Hva nå? Det hender h*n får feber når det skjer mye. Barnet leker og hviler litt om hverandre, hva hadde du gjort? Vært på lekeland i bare en time og barna vil ikke hjem ennå. Alder er 4-12 år... Anonymous poster hash: 6a25d...482
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Hvorfor h*n? Anonymous poster hash: 58ead...131
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Hvis barnet ikke er verre enn at det leker litt, ville jeg latt det styre seg selv med hvile/lek, og latt de andre holde på en time eller to til. Ellers tenker jeg at det må jo være noen andre du kan alliere deg med om det blir verre. En av foreldrene til de fire (!) barna du har med deg i tillegg til dine egne kan vel hjelpe deg ut? Anonymous poster hash: c9551...777
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Det er ferietid hos oss og andre foreldre er på jobb. Har stor bil så har plass til alle i min bil, var jo sånn vi kom oss hit. Skal ha ansvaret frem til kl 15. Anonymous poster hash: 6a25d...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå