Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg fant nettopp ut at samboeren min driver og sender bilder av utstyret sitt til andre jenter. Hva mener dere om det? Hva hadde dere gjort hvis det var deres samboer? Anonymous poster hash: 7421c...663
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Blitt VELDIG overrasket og skuffet og lei meg! Anonymous poster hash: b4284...2c3
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Det har han gjort, og det gjør han aldri igjen! Og hvis han er så tjukk i hue å prøver seg på det så har han ikke lenger noe sted å bo!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Det ville jeg ikke likt. Jeg kan ikke se for meg at de jentene han sender til synes det er så himla stas heller. Jeg ville ha fortalt han at jeg rett og slett ble flau på hans vegne.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 For en dust! Du finner deg vel ikke i det? Jeg faller ikke for den type menn, og mannen min ville andre gjort noe sånt, så vanskelig å sette meg inn i situasjonen, men om du ikke vil slå opp tvert bør du i alle fall konfrontere han og forvente en langflat unnskyldning og holdningsendring om du skal vurdere å beholde han Anonymous poster hash: 9d109...410
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Premieidiot! Min samboer har gjort det samme (med ukjente jenter på nett). Jeg skapte et sant helvete i heimen og jeg vet at han aldri vil finne på noe slikt igjen. Det har vært en lang vei å gå for å skape tillit igjen, men nå har vi det veldig godt sammen. Anonymous poster hash: 92fdb...c10
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg tok han på det, fant bildet da jeg logga inn på mailen hans for å finne noe dokumenter som var til meg i forbindelse med businessen min. Jeg sa til han hva jeg hadde finni, men han sa jo selvfølgelig at det hadde ikke han gjort. Hvorfor er bildet der da, hvis han ikke har gjort det? Jeg ser også hvor det er tatt. Han lurte også på hvorfor bildet hans var der og ikke på mobilen hans. Jo, av den enkle grunn at det er noe i 2014 som heter autolagring. Så han har faktisk gått inn og sletta bildet fra tlf., men det ligger en backup av bildet på mailen. Han sa at han skal gå til politiet med telefonen og spørre om de kan finne ut om det er tatt et sånt bilde med den telefonen. Hvorfor sier han det når han selv vet at det bildet er det han som har tatt, og det ble tatt nå på søndag? Jeg sa til han at han får legge seg flat, si hvem han har sendt det til og hvorfor han har gjort det, så kan vi starte på nytt. Men noe sånt EN gang til, da.. da.. ja. DA! Jeg tok han også på fersken her en dag å sende snapchatter med ei jente han har liggi med før. Han sa at han ikke visste hvem hu var, så jeg tok og la hu til på min snapchat, sendte hu bilde og spurte hvem hu var. Hu sa ikke noe navn, men jeg vet hvordan hu ser ut, så da dreit han seg ut der og. Det at han ikke visste hvem hu var, trur jeg ikke noe på, for han har også sendt hu meldinger på snapchat og spurt "våken? :)" når han har vært ute om nettene og jeg har liggi hjemme og sovi.Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Jeg er jo også gravid med han, skal til legen i morgen for første gang så det er ganske ferskt. Går mye tanker igjennom hodet mitt nå, aner ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg går så langt som å bli gravid med en mann så ønsker jeg jo at forholdet skal vare og at det bare skal være med for han. Men det er det jo tydelig ikke.HI. Anonymous poster hash: 7421c...663
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Premieidiot! Min samboer har gjort det samme (med ukjente jenter på nett). Jeg skapte et sant helvete i heimen og jeg vet at han aldri vil finne på noe slikt igjen. Det har vært en lang vei å gå for å skape tillit igjen, men nå har vi det veldig godt sammen. Anonymous poster hash: 92fdb...c10 Hva er oppskriften? Anonymous poster hash: 7421c...663
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg fant nettopp ut at samboeren min driver og sender bilder av utstyret sitt til andre jenter. Hva mener dere om det? Hva hadde dere gjort hvis det var deres samboer? Anonymous poster hash: 7421c...663 Det hadde blitt slutt. Hadde ikke blunket en gang før den avgjørelsen var tatt. Hvis han sender bilder av utstyret sitt til andre jenter så respekterer han ikke deg, og det er et tegn på at han er "på leit" etter noe annet. Han søker etter noe. Du fortjener bedre. Du fortjener en som søker etter det han trenger i det forholdet han er i. Du fortjener respekt. Pakk sakene dine og flytt. Anonymous poster hash: 0ec0f...bf1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg fant nettopp ut at samboeren min driver og sender bilder av utstyret sitt til andre jenter. Hva mener dere om det? Hva hadde dere gjort hvis det var deres samboer? Anonymous poster hash: 7421c...663 Det hadde blitt slutt. Hadde ikke blunket en gang før den avgjørelsen var tatt. Hvis han sender bilder av utstyret sitt til andre jenter så respekterer han ikke deg, og det er et tegn på at han er "på leit" etter noe annet. Han søker etter noe. Du fortjener bedre. Du fortjener en som søker etter det han trenger i det forholdet han er i. Du fortjener respekt. Pakk sakene dine og flytt. Anonymous poster hash: 0ec0f...bf1 Jeg eier leiligheten vi bor i. Skal jeg overraske han med å pakke sakene hans og sette de utafor til han kommer hjem? Anonymous poster hash: 7421c...663
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Så utroligt Premieidiot! Min samboer har gjort det samme (med ukjente jenter på nett). Jeg skapte et sant helvete i heimen og jeg vet at han aldri vil finne på noe slikt igjen. Det har vært en lang vei å gå for å skape tillit igjen, men nå har vi det veldig godt sammen. Anonymous poster hash: 92fdb...c10 Hva er oppskriften? Anonymous poster hash: 7421c...663 Spytt han i trynet! Jeg gjorde faktisk det. Han holdt meg fast da jeg sa at jeg ville dra fra han og da spytta jeg på han. Herregud, det er helt sykt å tenke tilbake på. Fra spøk til alvor. Oppskriften her i huset var faktisk at han forandret seg. Han var villig til å gjøre mye og alt for å få forholdet til å fungere. Han gikk faktisk til psykolog på eget initiativ (noe jeg trodde var helt utenfor hans handlekraft), så åpnet han seg fullstendig. Han la alle kort på bordet og jeg gravde og spurte så mye jeg ville. Endel fakta var harde å svelge. I etterkant har jeg fått full tilgang på alt av elektroniske duppeditter, i starten følte jeg for å sjekke ofte, nå har jeg endelig sluttet helt med å ta stikkprøver. Fra tid til annen har jeg tatt opp temaet og fortalt om at det fremdeles plaget meg, det har vært viktig for meg at det har vært rom til dette. Åpenhet og ærlighet har vært fullstendig avgjørende, og ikke minst hans anger over det han har holdt på med. Anonymous poster hash: 92fdb...c10
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg tok han på det, fant bildet da jeg logga inn på mailen hans for å finne noe dokumenter som var til meg i forbindelse med businessen min. Jeg sa til han hva jeg hadde finni, men han sa jo selvfølgelig at det hadde ikke han gjort. Hvorfor er bildet der da, hvis han ikke har gjort det? Jeg ser også hvor det er tatt. Han lurte også på hvorfor bildet hans var der og ikke på mobilen hans. Jo, av den enkle grunn at det er noe i 2014 som heter autolagring. Så han har faktisk gått inn og sletta bildet fra tlf., men det ligger en backup av bildet på mailen. Han sa at han skal gå til politiet med telefonen og spørre om de kan finne ut om det er tatt et sånt bilde med den telefonen. Hvorfor sier han det når han selv vet at det bildet er det han som har tatt, og det ble tatt nå på søndag? Jeg sa til han at han får legge seg flat, si hvem han har sendt det til og hvorfor han har gjort det, så kan vi starte på nytt. Men noe sånt EN gang til, da.. da.. ja. DA! Jeg tok han også på fersken her en dag å sende snapchatter med ei jente han har liggi med før. Han sa at han ikke visste hvem hu var, så jeg tok og la hu til på min snapchat, sendte hu bilde og spurte hvem hu var. Hu sa ikke noe navn, men jeg vet hvordan hu ser ut, så da dreit han seg ut der og. Det at han ikke visste hvem hu var, trur jeg ikke noe på, for han har også sendt hu meldinger på snapchat og spurt "våken? :)" når han har vært ute om nettene og jeg har liggi hjemme og sovi. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er jo også gravid med han, skal til legen i morgen for første gang så det er ganske ferskt. Går mye tanker igjennom hodet mitt nå, aner ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg går så langt som å bli gravid med en mann så ønsker jeg jo at forholdet skal vare og at det bare skal være med for han. Men det er det jo tydelig ikke. HI. Anonymous poster hash: 7421c...663 Han har altså gjort det flere ganger. Og du lurer på om du skal bli? Nei! Nei, nei, nei, nei...! At du vil at din kommende datter eller sønn vil ha en harmonisk familie med mor, far og barn er flott, men familien din kommer ikke til å bli harmonisk. Hvis du får en datter kommer denne mannen til å lære henne hvordan menn behandler kvinner. Og hvis du tillater det lærer du datteren din hva kvinner skal akseptere fra menn. Vil du at datteren din skal finne seg en sånn mann? Det samme gjelder om du får en sønn. Samspillet mellom deg og far vil lære han hvordan menn og kvinner skal være med hverandre. Vil du at sønnen din skal behandle sin kjæreste sånn? Nei! Du må ikke gjøre det. Du kan få en harmonisk, liten familie på egenhånd. Med din datter eller sønn. Du kan lære dem at kvinner skal ha hevet hode og ikke finne seg i å ikke bli respektert. At når to mennesket elsker hverandre så er man snille med hverandre. Man har tillit til hverandre og man gjør seg fortjent til den tilliten, man sier snille ting til hverandre, tar seg tid til hverandre, prioriterer hverandre, lytter til hverandre og vi gjør vårt beste for at den andre skal være lykkelig. Vi sender IKKE bilder av utstyret vårt til andre og vi lyver ikke. Framtiden din med deg og ditt barn kan bli en harmonisk fremtid, der du kan lære han eller henne gode verdier, og hvem vet, kanskje kommer det en god mann inn i bildet som er et godt forbilde også antageligvis. Om du tar bevisste valg og ikke kaster bort din tid, din energi og din verdighet på denne mannen. Velg bedre enn det - for barna dine sin skyld. Anonymous poster hash: 0ec0f...bf1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg fant nettopp ut at samboeren min driver og sender bilder av utstyret sitt til andre jenter. Hva mener dere om det? Hva hadde dere gjort hvis det var deres samboer? Anonymous poster hash: 7421c...663 Det hadde blitt slutt. Hadde ikke blunket en gang før den avgjørelsen var tatt. Hvis han sender bilder av utstyret sitt til andre jenter så respekterer han ikke deg, og det er et tegn på at han er "på leit" etter noe annet. Han søker etter noe. Du fortjener bedre. Du fortjener en som søker etter det han trenger i det forholdet han er i. Du fortjener respekt. Pakk sakene dine og flytt. Anonymous poster hash: 0ec0f...bf1 Jeg eier leiligheten vi bor i. Skal jeg overraske han med å pakke sakene hans og sette de utafor til han kommer hjem? Anonymous poster hash: 7421c...663 Ja, det kan du! Heia deg! :) Anonymous poster hash: 0ec0f...bf1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #14 Skrevet 1. oktober 2014 For en dust! Du finner deg vel ikke i det? Jeg faller ikke for den type menn, og mannen min ville andre gjort noe sånt, så vanskelig å sette meg inn i situasjonen, men om du ikke vil slå opp tvert bør du i alle fall konfrontere han og forvente en langflat unnskyldning og holdningsendring om du skal vurdere å beholde han Anonymous poster hash: 9d109...410 Haha, naiviteten lenge leve, "faller ikke for den type menn". ALLE typer menn kan falle for fristelsen og være utro eller holde på mørke hemmeligheter. Så kom deg ned fra din høye hest, du har vært HELDIG, ikke flink. Jeg hadde slått opp. Å sende bilder av kjønnsorganene sine til andre damer er utroskap for meg, selv om det ikke foregår noe fysisk. Så jeg hadde faktisk pakket baggen hans. Han kunne MULIGENS fått lov å komme tilbake i familien etter omfattende runde med familieterapi og bevis på at han har endret seg. Men han måtte først bo for seg selv og smake på det å miste familien sin på grunn av kåthet. Anonymous poster hash: 312aa...840
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 Ja, og det skal også sies at jeg aller først flytta ut. Hilsen hun som spytta Anonymous poster hash: 92fdb...c10
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #16 Skrevet 1. oktober 2014 Hva er det som feiler menn egentlig? Hvorfor??? Blir helt oppgitt. Blir de aldri fornøyd med det de har hjemme? Jeg mister litt troen på mannfolk av å sitte her inne å lese hva de finner på. Anonymous poster hash: 97084...046
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #17 Skrevet 1. oktober 2014 Hva er det som feiler menn egentlig? Hvorfor??? Blir helt oppgitt. Blir de aldri fornøyd med det de har hjemme? Jeg mister litt troen på mannfolk av å sitte her inne å lese hva de finner på. Anonymous poster hash: 97084...046 Jeg og. Noen ganger skulle jeg ønske man bare kunne trykke på en knapp så ble det foretatt et rollebytte for en uke! HI Anonymous poster hash: 7421c...663
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #18 Skrevet 1. oktober 2014 Hva er det som feiler menn egentlig? Hvorfor??? Blir helt oppgitt. Blir de aldri fornøyd med det de har hjemme? Jeg mister litt troen på mannfolk av å sitte her inne å lese hva de finner på. Anonymous poster hash: 97084...046 Det er lett å tenke sånn når man ser den ene tråden etter den andre. Men det er jo ikke sånn alle menn er. Det er like mange fæle kvinner ute og går, men dette er jo et forum med en overvekt av heterofile kvinner, så da får vi et skeivt bilde av "dagens mannfolk". Jeg tenkte over det senest i sta at i Norge har vi faktisk mange gode menn Anonymous poster hash: 0ec0f...bf1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #19 Skrevet 1. oktober 2014 Hva er det som feiler menn egentlig? Hvorfor??? Blir helt oppgitt. Blir de aldri fornøyd med det de har hjemme? Jeg mister litt troen på mannfolk av å sitte her inne å lese hva de finner på. Anonymous poster hash: 97084...046 Det er lett å tenke sånn når man ser den ene tråden etter den andre. Men det er jo ikke sånn alle menn er. Det er like mange fæle kvinner ute og går, men dette er jo et forum med en overvekt av heterofile kvinner, så da får vi et skeivt bilde av "dagens mannfolk". Jeg tenkte over det senest i sta at i Norge har vi faktisk mange gode menn Anonymous poster hash: 0ec0f...bf1 Joda, er helt enig:) Har et ganske fantastisk mannfolk selv:) Blir bare så oppgitt over å lese om mann etter mann som dummer seg så til de grader ut. Blir så flau på deres vegne. Kunne sånn ønske at både kvinner og menn kunne oppføre seg bedre ovenfor sin bedre halvdel. Anonymous poster hash: 97084...046
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #20 Skrevet 1. oktober 2014 Hva er det som feiler menn egentlig? Hvorfor??? Blir helt oppgitt. Blir de aldri fornøyd med det de har hjemme? Jeg mister litt troen på mannfolk av å sitte her inne å lese hva de finner på. Anonymous poster hash: 97084...046 Det er lett å tenke sånn når man ser den ene tråden etter den andre. Men det er jo ikke sånn alle menn er. Det er like mange fæle kvinner ute og går, men dette er jo et forum med en overvekt av heterofile kvinner, så da får vi et skeivt bilde av "dagens mannfolk". Jeg tenkte over det senest i sta at i Norge har vi faktisk mange gode menn Anonymous poster hash: 0ec0f...bf1 Er selv blitt utsatt for utroskap i mine samtlige forhold, i diverse varianter. Og dette fra menn som aldri har vært utro og ikke var "typen til det", snakket krasst om sine utro kompiser osv. Har også mistet helt troen på menn. Anonymous poster hash: 312aa...840
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #21 Skrevet 1. oktober 2014 Jammen ikke sikker på hva jeg hadde gjort altså. Men han hadde ikke sluppet billig unna. Skal ikke se bort fra at det hadde vært begynnelsen på slutten. Anonymous poster hash: 038ec...a02
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #22 Skrevet 1. oktober 2014 Hadde kastet ham ut, for min del er det utroskap. En annen ting.. hvem i helvete har lyst på bilder av en manns penis? Det FINNES jo ikke turn-on med kun et bilde av en kuk, de ser prikk like ut alle sammen (satt på spissen). Hva er poenget? Anonymous poster hash: 73e32...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå