Gå til innhold

Pølsegrategn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det skal jeg prøve meg på idag, og lurer på om det er noen som vet hvordan dette lages..mest barnevennlig som mulig..får mange tabtebarn på besøk +mine egne unger :)

Spørsmålet: kan jeg putte oppi pølser, maccaroni, poteter, blomkål og brokkoli?

Og så er spørsmålet, går det fint at jeg bruker hvit sos fra Toro? Sånn som fleste folk har på fiskeboller? :)

Anonymous poster hash: 67013...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke hatt poteter i, og lag egen hvit saus ( smør, mel, melk krydder) fort gjort.

Skrevet

Jeg ville ikke hatt poteter i. Og hatt ostesaus i stedet for hvit saus

Anonymous poster hash: d35ee...ef9
Skrevet

Okei, tusen takk for tips :D

Hi

Skrevet

Jeg pleier ikke å ha saus oppi,makaroni,pølser,grønnsaker og bare ett egg for å binde alt sammen og ost på toppen før gratinering.

Skrevet

Jeg pleier kun å ha makaroni, pølse og bacon oppi + hvit saus og poteter og evt andre grønnsaker ved siden av

Anonymous poster hash: e92a9...f3b
Skrevet

Jeg pleier kun å ha makaroni, pølse og bacon oppi + hvit saus og poteter og evt andre grønnsaker ved siden av

Hva hvit saus bruker du? :)

Skrevet

Man kan Google pølsegrateng

Anonymous poster hash: 0b136...a1a

Skrevet

Jeg steker bacon, pølsebiter og litt finhakket løk.

Dette blander jeg med kokt makaroni og fløtegratinerte poteter (den gule fra Mills, som jeg har hatt litt hvit saus i for å få mere væske). Krydrer med litt hvitløkspulver og aromat. Har alt sammen i en stor ildfast form, og strør ost over.

Dette er nok til to middager for oss. Lettvint, godt og barnevennlig :) Kjempegodt med hvitløksbaguetter til.

Skrevet

Lag sausen selv, så får du den sånn som du vil.

Anonymous poster hash: 2a4d2...b33
Skrevet

Jeg steker bacon, pølsebiter og litt finhakket løk.

Dette blander jeg med kokt makaroni og fløtegratinerte poteter (den gule fra Mills, som jeg har hatt litt hvit saus i for å få mere væske). Krydrer med litt hvitløkspulver og aromat. Har alt sammen i en stor ildfast form, og strør ost over.

Dette er nok til to middager for oss. Lettvint, godt og barnevennlig :) Kjempegodt med hvitløksbaguetter til.

Ok nam!!:) lager du de fløtegratinerte potetene slik som det står på pakka først med ekstra melk?

Koker du først eller rett i ildfast form?:)

Anonymous poster hash: 0f992...cd0

Skrevet

Jeg kjenner at jeg MÅ bare spør, men "HVA hvit saus bruker du!"

Tenkte du flere tanker på en gang, slik at d gikk i "baddel" da du skrev, eller er der faktisk noen der ute som sier "hva hvit...."?

Anonymous poster hash: 1a410...859

Skrevet

Jeg kjenner at jeg MÅ bare spør, men "HVA hvit saus bruker du!"

Tenkte du flere tanker på en gang, slik at d gikk i "baddel" da du skrev, eller er der faktisk noen der ute som sier "hva hvit...."?

Anonymous poster hash: 1a410...859

For å være erlig så må jeg faktisk skive "hva hvit saus" jeg er fra Bergen, så ORDRETT hadde jeg sagt "KA hvit saus bruker du?" Om jeg skal spørre noen face to face...så vet du det. Men kunne jo selvfølgelig skrevet "hvilken" men det gjorde jeg ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...