Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Jepp, det skal jeg prøve meg på idag, og lurer på om det er noen som vet hvordan dette lages..mest barnevennlig som mulig..får mange tabtebarn på besøk +mine egne unger Spørsmålet: kan jeg putte oppi pølser, maccaroni, poteter, blomkål og brokkoli? Og så er spørsmålet, går det fint at jeg bruker hvit sos fra Toro? Sånn som fleste folk har på fiskeboller? Anonymous poster hash: 67013...14b
Mamma_til_2 Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Ville ikke hatt poteter i, og lag egen hvit saus ( smør, mel, melk krydder) fort gjort.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg ville ikke hatt poteter i. Og hatt ostesaus i stedet for hvit saus Anonymous poster hash: d35ee...ef9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Okei, tusen takk for tips Hi Anonymous poster hash: 67013...14b
1-2-3 <3 Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg pleier ikke å ha saus oppi,makaroni,pølser,grønnsaker og bare ett egg for å binde alt sammen og ost på toppen før gratinering.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg pleier kun å ha makaroni, pølse og bacon oppi + hvit saus og poteter og evt andre grønnsaker ved siden av Anonymous poster hash: e92a9...f3b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg pleier kun å ha makaroni, pølse og bacon oppi + hvit saus og poteter og evt andre grønnsaker ved siden av Anonymous poster hash: e92a9...f3b Hva hvit saus bruker du? Anonymous poster hash: 67013...14b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Man kan Google pølsegrateng Anonymous poster hash: 0b136...a1a
Fandens Oldemor Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg steker bacon, pølsebiter og litt finhakket løk. Dette blander jeg med kokt makaroni og fløtegratinerte poteter (den gule fra Mills, som jeg har hatt litt hvit saus i for å få mere væske). Krydrer med litt hvitløkspulver og aromat. Har alt sammen i en stor ildfast form, og strør ost over. Dette er nok til to middager for oss. Lettvint, godt og barnevennlig Kjempegodt med hvitløksbaguetter til.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Lag sausen selv, så får du den sånn som du vil. Anonymous poster hash: 2a4d2...b33
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg steker bacon, pølsebiter og litt finhakket løk. Dette blander jeg med kokt makaroni og fløtegratinerte poteter (den gule fra Mills, som jeg har hatt litt hvit saus i for å få mere væske). Krydrer med litt hvitløkspulver og aromat. Har alt sammen i en stor ildfast form, og strør ost over. Dette er nok til to middager for oss. Lettvint, godt og barnevennlig Kjempegodt med hvitløksbaguetter til. Ok nam!! lager du de fløtegratinerte potetene slik som det står på pakka først med ekstra melk?Koker du først eller rett i ildfast form? Anonymous poster hash: 0f992...cd0
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg pleier kun å ha makaroni, pølse og bacon oppi + hvit saus og poteter og evt andre grønnsaker ved siden av Anonymous poster hash: e92a9...f3b Hva hvit saus bruker du? Anonymous poster hash: 67013...14b Jeg kjenner at jeg MÅ bare spør, men "HVA hvit saus bruker du!" Tenkte du flere tanker på en gang, slik at d gikk i "baddel" da du skrev, eller er der faktisk noen der ute som sier "hva hvit...."? Anonymous poster hash: 1a410...859
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg pleier kun å ha makaroni, pølse og bacon oppi + hvit saus og poteter og evt andre grønnsaker ved siden av Anonymous poster hash: e92a9...f3b Hva hvit saus bruker du? Anonymous poster hash: 67013...14b Jeg kjenner at jeg MÅ bare spør, men "HVA hvit saus bruker du!" Tenkte du flere tanker på en gang, slik at d gikk i "baddel" da du skrev, eller er der faktisk noen der ute som sier "hva hvit...."? Anonymous poster hash: 1a410...859 For å være erlig så må jeg faktisk skive "hva hvit saus" jeg er fra Bergen, så ORDRETT hadde jeg sagt "KA hvit saus bruker du?" Om jeg skal spørre noen face to face...så vet du det. Men kunne jo selvfølgelig skrevet "hvilken" men det gjorde jeg ikke Anonymous poster hash: 67013...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå