Gå til innhold

Noen fra Bryne her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har fått jobb i Stavanger. Vi har i utgangspunktet lyst å bo litt utenfor Stavanger/Sandnes-området.

Etter å ha sjekket ut litt ulike alternativer tror jeg vi har landet på Bryne. Det virker som det er greit å komme seg på jobb i Stavanger, det er såpass stort at man har det man trenger, men samtidig er det et lite sted. I tillegg ligger det ved jernbanen så det er enkelt å sette seg på et tog og dra hjem for å besøke familiene våre.

Men vi kjenner ingen i området.

Derfor lurer jeg på: er det et bra sted å bo? Et bra sted for barna å vokse opp? Kom med tips, anbefalinger og advarsler dersom du er kjent der. :)

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: 62a04...013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjah.. Bryne er bra nok det, men det er jo bondelandet da:p Selve byen er helt ok, inneholder alt man trenger og er relativt sentralt. Tar vel en halvtime å kjøre til Stavanger, mer i rushtrafikken. Er kort vei til flyplassen og de har tog.. 

Anonymous poster hash: 3c6d4...f0f
Skrevet

Takk for svar.

Vi er i utgangspunktet mest interesserte i å bo litt mer landlig til enn Sandnes og Stavanger :)

Skrevet

Landlig er ikke noe problem på Jæren :P 

Anonymous poster hash: 3c6d4...f0f
Skrevet

Flere?

Skrevet

Finere i Strand og Forsand! Men det blir båt og ikke tog. Snart tunnel da..

Anonymous poster hash: a1855...656

Skrevet

Veldig greit å komme seg fra Bryne til Stavanger, det går jo tog. Jobber han på basen i Tananger går det også spesialbusser fra Bryne via Klepp og ut, som mange bedrifter sponser.

Bryne og Klepp, sammen med Nærbø (litt lenger ut) er bra kommuner å bo i, nær Sandnes og Stavanger, men landlig til. Det er jo bysentrum på Bryne, og alt man trenger innen grei rekkevidde. 

Dog er Jærkommunene begynt å bli dyre ift bolig de også.

Send meg gjerne pm :)

Skrevet

Klepp er en flott plass! Flere eneboliger til salgs her!

Har dere barn? Hvor gamle?

Anonymous poster hash: 109b0...bf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...