Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Trenger noen tips. Hvilken mat serverer dere osv :-) Anonymous poster hash: dc849...f93
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Små pizzasnurrer. Muffins. Sjokolademelk. Anonymous poster hash: 44108...55c
Elsker livet Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Pølse i brød, sjokoladekake, is og godteposer. Bruker først lang tid på gaveåpning når alle har kommet. Så er det mat, og deretter leker de. Så er det kanskje 30 min. igjen og da gjør vi noe ekstra for å dele ut godteposene, fisking, leting e.l. Mitt tips er å ikke ha selskapet lengre enn 2 timer.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 De aller fleste serverer pølse, det er jo enkelt og greit og noe alle barn liker. Her har vi noen ganger hatt vafler i stedet, og det var veldig populært. Barna har også vært i selskap hvor de har fått pizzasnurrer. Til drikke bruker vi alltid saft. Noen bruker brus, men våre liker det ikke og det har aldri vært noen av de andre barna som har etterspurt det. Til kaker er det vel ofte standard med sjokoladekake, evt også muffins. Noen har også is, spesielt de som har sommerselskap. Barna var en gang i selskap hvor de fikk fruktspyd, det var de veldig fornøyde med! De fleste har godteposer. Personlig er jeg ikke stor fan av det, men barna har ofte en forventning om det og det er et prinsipp jeg syns er helt greit å ikke være så steil på. Prøver heller å putte litt andre ting i posene, som såpebobler på sommeren osv. Noen "fisker" godteposer, vi bruker ha skattekart. Ellers bruker vi ikke ha så mye styrte aktiviteter, barna underholder seg selv. Eneste er at vi har en variant av flasketuten peker på hvor alle gjestene sitter i en ring, og den som flasketuten peker på overrekker sin gave som åpnes av bursdagsbarnet. Alltid populært. Anonymous poster hash: 597b1...481
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg ville hatt minst mulig opplegg og mest mulig tid til lek. Her var det det å utforske bursdagsbarnets leker som var absolutt mest populært. Hva som var på bordet brydde de seg lite om, og organiserte leker ville de bare bli fortest mulig ferdig med for å fortsette sin egen lek. Her åpnet barnet gavene etterhvert som besøkene kom, det er det jeg er oppvokst med, og det fungerte fint. Synes ikke gaveåpningen skal spise så mye av tiden, 2 timer (som er vanlig i 3-årsdag) er ikke veldig lenge. Anonymous poster hash: 7bd7d...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå