Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Dere husker brunost debatten? Vel noen foreldre i barnehagen diskuterte dette. Noen for noen i mot. En av mødrene var totalt motstander, unger skal ikke ha brunost, prim, nugatti etc. Hennes barn fikk IKKE sukkerholdig pålegg. Hadde med hennes sønn hjem her en dag og vi skulle lage god kveldsmat. Gjett hva han spiser på brødskiva hver kveld. Prim. Hahaha. Jeg lo så godt. Når moren hentet så spurte hun hva han hadde spist. Jeg sa som sant var. Hun ble så flau. Sa det var helgepålegg men sønnen nektet og sa han fikk det hveeeeer dag. Mor skjønte slager var tapt og pakket seg fort ut døra. Blir vel siste gang hun prater med oss. 😂 Anonymous poster hash: e7fd5...aac
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Skadefryd er den beste fryd... Anonymous poster hash: fd4dd...5b1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Skadefryd er den beste fryd... Anonymous poster hash: fd4dd...5b1 Det var faktisk ikke skadefryd. Selvom jeg ser det kan virke slik. Hvorfor er folk så redd for å innrømme at de feks gir barna prim? En ting er å holde kjeft i slike debatter men å hardnakket hevde at hos OSS finnes det ikke slikt pålegg! Hva er poenget? Anonymous poster hash: e7fd5...aac
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg opplever i alle fall at når jeg er ærlig og innrømmer mine ikke-så-perfekte-handlinger, så er det mange som slapper av, ler lettet og slenger seg på Anonymous poster hash: c5b9a...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå