Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Med lang e, trykk på i, eller bare hele ordet fort? Anonymous poster hash: 1a2b4...463
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Libro Anonymous poster hash: 9fe17...aa4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Trykk på e'rn libEro.... Anonymous poster hash: 08abb...fb0
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Libro Anonymous poster hash: 69f1a...305
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 lang e Anonymous poster hash: 6db59...f6d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Libro. Hørt ulike uttalelser, så jeg aner ikke hva som egentlig er riktig. Anonymous poster hash: c4bf8...05b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Libro.. Anonymous poster hash: 6fa3a...af7
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Libro Anonymous poster hash: 6cf4e...4db
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 LibEro. Anonymous poster hash: a2da8...375
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 Vel, det heter faktisk Liiibero, så jeg sier det korrekte Liiibero. Anonymous poster hash: 59470...a02
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #14 Skrevet 1. oktober 2014 Vel, det heter faktisk Liiibero, så jeg sier det korrekte Liiibero. Anonymous poster hash: 59470...a02 Men hvordan vet du at din måte er korrekt isåfall? Anonymous poster hash: 1a2b4...463
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 Med trykket på e: libeeero. Sikkert feil, men jeg har ikke barn og hører aldri noen si ordet, så det er bare det jeg sier inni meg når jeg ser det skrevet Anonymous poster hash: 61d7d...5ae
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #16 Skrevet 1. oktober 2014 libEEEEro Anonymous poster hash: 29be2...df3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #18 Skrevet 1. oktober 2014 Libeeero Anonymous poster hash: 3a310...e05
the amazing spidermamma Skrevet 1. oktober 2014 #19 Skrevet 1. oktober 2014 Liiibero, for det sier de i reklamen. Og reklame stoler jeg blindt på.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #21 Skrevet 1. oktober 2014 Liibro Anonymous poster hash: 383b4...f21
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #22 Skrevet 1. oktober 2014 Vel, det heter faktisk Liiibero, så jeg sier det korrekte Liiibero. Anonymous poster hash: 59470...a02 Men hvordan vet du at din måte er korrekt isåfall? Anonymous poster hash: 1a2b4...463 Ikke jeg som skrev, men mulig fordi hun vet at det er et italiensk ord og at det uttales på den måten:) Anonymous poster hash: ab3c0...d2e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #23 Skrevet 1. oktober 2014 Libro. Mora mi drev å sa liberio, jeg fikk fnatt Anonymous poster hash: cacb8...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå