Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Hei! Er det noen som vet hvordan jeg kan få slettet tidligere kommenterte innlegg her inne, slik at "loggen slettes"? Eller vet hvordan jeg sletter profilen min her inne? Anonymous poster hash: d613a...16f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Innlegg slettes aldri, nettvett er en fin ting:) Profilen kan du høre med admin om å slette, men trodde det gikk an fra kontrollpanelet? Anonymous poster hash: 9a73b...26b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Loggen får du ikke slettet dessverre. Profilen kan slettes. Anonymous poster hash: d4a24...866
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Du kan slette profilen din, men alle innleggene blir stående for alltid. De kommer også opp når du googler noe liknende av det du har skrevet, så ja, nettvett er fint Anonymous poster hash: aee36...38b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 okei, takk for svar.. Gjør ingen ting at inleggene jeg har svart på blir liggende på nettet.. Men jeg ville så gjerne slettet loggen.. Eventuelt hele kontoen.. men finner ikke ut hvordan jeg gjør dette?? Anonymous poster hash: d613a...16f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 er det loggen på pc du mener? Du kan slette profilen din, men alt du har skrevet blir stående. Det gjelder ikke bare her, men overalt på internett. det er derfor det er viktig å tenke seg om mer enn en gang, det du skriver står der for alltid.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Hvordan sletter jeg profilen her inne? Det er det jeg i utgangspunktet lurer på... Anonymous poster hash: d613a...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå