Gå til innhold

Leilighet til 4,6 millioner vi har ca 1,3-1,5 million i egenkapital

Anbefalte innlegg

Skrevet

men når jeg regner på lånekalkulatoren så synes jeg likevel månedlig beløp virker ganske mye selv med 25 års nedbetalingstid :( Har vi råd til dette da? Gjelder ny bolig som enda ikke er bygd. Ingen utleie, 3 soverom og 99 kvm.

Anonymous poster hash: 63557...7c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig har dere råd. 😉

Vanskelig for oss å si når vi ikke vet inntekt...

Anonymous poster hash: e15f4...4b5

Skrevet

Vi tjener totalt ca 900.000 jeg og min mann, men vi skal jo ha penger til å betale andre utgifter.

Anonymous poster hash: 63557...7c6
Skrevet

Dere må låne mer enn 3 ganger inntekten. Klar det blir mye hver mnd med 3,2 mill i lån.

Blir ikke så mye å rutte med i mnd ellers, men går nok helt fint om dere ikke har veldig mange barn og vil dra på dyre ferier.

Anonymous poster hash: fe3f3...c1f
Skrevet

Vi har akkurat kjøpt til 4,9 mill. Har 1,5 i egenkapital. Tjener ca 800.000 og har 3 barn.

Vi er vant til å betale 22500 i mnd på lån og husleie og aldri syns at det har vært noe problem. Vi lever godt og bruker stort sett penger på det vi ønsker oss

Anonymous poster hash: 53e58...8e7

Skrevet

Vi har lån på 2,3 med samme inntekt som dere hi. Vi bor i borettslagleilighet så har også husleie på 3400kr mnd. Det kommer jo an på hvilke andre utgifter og lån dere har, men jeg synes 3,1 i lån er mye når inntekten deres er 900 000 i året.

Anonymous poster hash: e63ea...e5c

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt til 4,9 mill. Har 1,5 i egenkapital. Tjener ca 800.000 og har 3 barn.

Vi er vant til å betale 22500 i mnd på lån og husleie og aldri syns at det har vært noe problem. Vi lever godt og bruker stort sett penger på det vi ønsker oss

Vi fikk forøvrig lov av banken å kjøpe for 5,6.

6,1 hvis vi kjøpte tomt og bygget selv.

Skrevet

vi har nettopp kjøpt for 4,7.. med kun 750 000 i egenkapital!

Men tjener et par hundre tusen mer enn dere i året..

går helt fint for oss i hvert fall.. :)

Anonymous poster hash: 4f750...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...