Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Vurderer å anskaffe oss en slik hund, virker som en grei rase å ha med å gjøre, ikke minst barnevennlig. Anonymous poster hash: b2b25...2af
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Hadde sheltie i 13 år. Utrolig snill, lydig og morsom rase. Masse personlighet, flink til å varsle, men ikke særlig bråkete ellers. Lett å lære triks og en utmerket kamerat for barna. Disse hundene er utrolig lojale ovenfor eierne sine, men kan fort være litt skeptiske til fremmede. Vår var ikke aggressiv på noen måte, men han ble litt usikker rundt små barn og trakk seg litt unna. Et minus er at de kan gjete litt, særlig syklister o.l., og noen har epilepsi. Det hadde min. Ja, også krever de litt pelsstell. Anonymous poster hash: 78720...670
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Mamma har to stykker. Veldig morsomme og lekne hunder, livsglade og kjærlige, elsker barn. Men hjelpes for en pels, når de røyter så røyter de altså. Anonymous poster hash: db8e3...b95
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Savner min lille sheltie hver dag. Jeg hadde henne i 12 år og hun var helt herlig. Varslet når det kom besøk, eneste minus, men var også et pluss når jeg var alene hjemme. Rolig og trofast hund. Fulgte etter meg til skolen og kunne gjerne vente til jeg var ferdig. Pelsen er en historie for seg selv, krever en del i røytetiden om du ikke vil ha hår overalt. Men en herlig rase! Anbefaler også boxer om du ikke er redd for størrelsen. Eller dvergpinscher, de er herlige, men viktig å gjøre de vant til barn. Anonymous poster hash: 826d1...f6f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Søte, men GNELDRETE Anonymous poster hash: c66e0...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå