Gå til innhold

Jeg har lyst til og prøve filler i leppene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Vil ikke ha duckface. Men bare prøve og fylle inn litt.

Hva er best og bruke?

Gidder ikke svare de som bare skriver at det ikke er fint osv. For det er hver sin smak, og selv syns jeg det er fint om det gjøres ordentlig.

Anonymous poster hash: 9a7aa...0da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det... teosyal fylte jeg i. Jeg så heeeelt grusom ut de første 2 dagene... var helt sykt fortvilet!!!! Men så var det bare hevelse, og de ble fine etterpå. Hverken venner eller mann kunne se det ;) men jeg så det, litt fyldigere i overleppen inne i kantene. 

Prøv deg forsiktig frem, det er mitt råd. Jeg bruker fillere rett som det er nå + botox i sinnarynka. Føler meg så utrolig mye freshere! Jeg er 34 år. 

Ikke bare fyller teosyal, men det gjør at huden forbedrer seg på områdene som er fylt også. 

Anonymous poster hash: 92f31...8f2
Skrevet

Takk for fint svar:) Jeg skal til Polen snart og lurte på og kanskje gjøre det der. Men er jo litt skeptisk. Redd for at det skal bli stygt. Men det er vel så vanlig nå? At det blir ikke så ofte stygt hvis man gjør det på en ordentlig klinikk og hvis man ikke tar for mye?

Skrevet

Takk for fint svar:) Jeg skal til Polen snart og lurte på og kanskje gjøre det der. Men er jo litt skeptisk. Redd for at det skal bli stygt. Men det er vel så vanlig nå? At det blir ikke så ofte stygt hvis man gjør det på en ordentlig klinikk og hvis man ikke tar for mye?

Jeg vet ikke noe om hvordan det er i Polen... men personlig hadde jeg ikke turt ;) 

Vet om ei som så helt grusom ut i leppene etter filler... men det gikk heldigvis an å ta det ut igjen da. Det er jo det som er greit, om filleren blir stygg, kan det fjernes igjen...mesteparten iallefall. 

Jeg går til Renates Dagspa i Kristiansand. Kjempeflink dame der!!!!! Anbefales på det varmeste!!!! :) 

Skrevet

Jeg vet ikke noe om hvordan det er i Polen... men personlig hadde jeg ikke turt ;)

Vet om ei som så helt grusom ut i leppene etter filler... men det gikk heldigvis an å ta det ut igjen da. Det er jo det som er greit, om filleren blir stygg, kan det fjernes igjen...mesteparten iallefall.

Jeg går til Renates Dagspa i Kristiansand. Kjempeflink dame der!!!!! Anbefales på det varmeste!!!! :)

Hehe.. Okei. 😝 Frister litt når det er så mye billigere. Hadde du ikke turt selv om det var en klinikk? Med folk som har dr titler?😜

Hva betaler du i kr.sand da? Og hvor lenge varer det?

Skrevet

Hehe.. Okei. Frister litt når det er så mye billigere. Hadde du ikke turt selv om det var en klinikk? Med folk som har dr titler?

Hva betaler du i kr.sand da? Og hvor lenge varer det?

Vet ikke ;) Men jeg er jo redd for "alt" da, hehe ;) 

Betaler sirka 2000 for botox, varer 3-4 mnd. Teosyal varer 9-12 mnd - 2500 kr... men verdt hver krone for min del... 

Hvor mye koster det i Polen da? Om du gjør det, må du gjerne fortelle hvordan det gikk her inne etterpå ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...