Mother Gothel Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Passer den for en på 5 og ei på 2? Evt bare femåringen? Tenkte å dra på kino og så at den var tillatt for alle. Men det er jo mye rart som er "tillatt for alle" spør du meg da..
gale damen Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg hadde med toåringen, og den er helt fin. Litt i lengste laget, men den er ikke skummel eller mørk på noen måte :-)
*Nøtta* Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Koslig film, men tror den blir litt langdryg for 2 åringen. Den er til tider spennende, men ikke verre enn at min 4 åring overlevde fint. En venninnes jente på samme alder synest den var litt spennende og vil ikke se den mer, sa hun. Såååeh.... tror du bare må prøve, den er i alle fall ikke skummel eller mørk som hun over her så greit sier det.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 min snart fireåring likte den Litt langdryg, men fin film. Veldig høy lyd, da... Anonymous poster hash: ada12...eb7
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Ja, vil si den passer for begge Jeg så den med min 6 åring og han syntes den var fin. Deilig avbrekk fra alt disney og marvel våset.... Anonymous poster hash: 6afbe...b95
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Koslig, litt lang og veldig spennende.. Litt for spennende på et par partier (les torden, fyrverkeri og mann som vil kappe hode av hane).. Men ingenting som fikk jenta mi til å ville forlate kinosalen. Men i etterkant når jeg har spurt henne, sier hun ordrett: " jeg vil ikke se den flere ganger, jeg vil ikke mannen skal skjære hodet til hanen".. Men ingen mareritt, våkenetter eller traumer i etterkant. Hun er snart 4.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Koslig film, men tror den blir litt langdryg for 2 åringen. Den er til tider spennende, men ikke verre enn at min 4 åring overlevde fint. En venninnes jente på samme alder synest den var litt spennende og vil ikke se den mer, sa hun. Såååeh.... tror du bare må prøve, den er i alle fall ikke skummel eller mørk som hun over her så greit sier det. Nei! Ser man det.. Halla balla 😊
ms.Pond Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Oi, takk for godt tips! Er på utkikk etter en film å se med treåringen, og han elsker gubben og katten, så dette bør bli bra
Mother Gothel Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2014 Takk for mange svar! Da tar jeg sjansen og tar med begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå