Gå til innhold

Tegn på fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 39 uker på vei og plages litt med kvalme, løst mage, hard mage, vondt i magen, menssmerter og rygg vondt noen ganger. Kan dette være starten på noe? Eller er det kun modninger? Jordmor ville ikke sjekke modning :( Skuffet

Anonymous poster hash: 1dcd1...208
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Når du er i uke 39 er selvsagt alt dette tegn på fødsel. Du skal jo føde snart liksom.

Problemet med disse tegnene er at de kan komme tre dager før og tre uker før.

Regner med du venter spent på fødsel og derfor lurer.

Jeg er nå i uke 39 som deg og har hatt samme tegn som deg siden 37.

Magen har ikke sunket ennå og barnet er ikke festet.

Så alle disse småtegnene man leter etter kan drive deg til vanvidd.

Anonymous poster hash: e8883...ff1

Skrevet

Det er tegn på modning! Det kan også være tegn på fødsel i nær fremtid, men noen har det slik i flere uker, andre noen dager i forveien, og noen har det ikke sånn i det hele tatt... 

Dumt at jordmor ikke vil sjekke modning, men det er ikke alle jordmødre som gjør dette. Min gjorde ikke, men jeg fikk komme på sykehuset for en sjekk pga mistanke om forstervannlekkasje, og da ble modning sjekket samtidig. 

Uansett om det er tegn på fødsel eller ikke, er du snart i mål! :-) Lykke til! 

Anonymous poster hash: e2333...316
Skrevet

Er bare så lei av og vente :/ Jordmor sa at hodet var festet forresten. Tusen takk for alle svar. Får bare vente med tålmodighet. prøve vertfall

Skrevet

Som flere skriver kan det likevel ta tid :/ Jeg begynte å merke tegn, som menssmerter og kraftigere kynnere to uker før termin, men ingenting skjedde og måtte settes igang 11 dager på overtid.
Skjønner du er lei av å vente, men plutselig er den lille her :) Og da glemmer man fort hvor kjedelig det var å vente :P 
Lykke til med innspurten og tiden etterpå :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...