Gå til innhold

Gå ned i vekt av amming ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med din førstemann :

1.Hvor mye veide du før du ble gravid?

2.Hvor mye veide du i slutten av gradiviteten?

3.Hvor mye av kiloene gikk vekk rett etter fødsel?

4.Hvor mye tok du av iløpet av ammeperioden?

5.Hva veier du den dag i dag?

Anonymous poster hash: cc236...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veide 65 kg da jeg ble gravid (174 cm høy)

La på meg 12 kg

To uker etter fødselen veide jeg 63 kg

Var ulvesulten og hadde litt lavt stoffskifte i ammeperioden, det i sammenheng med dårlige vaner (småspising) i permisjonen gjorde at jeg la på meg 5 kg i ammeperioden. De forsvant igjen da jeg sluttet amme.

Veide 65 kg da jeg ble gravid med andremann også. La på meg 14 kg det svangerskapet og igjen var alt vekk da jeg kom hjem fra sykehuset. Igjen førte ammehormonene til at jeg la på meg 5-6 kg i permisjonen, men også denne gangen forsvant de da ammingen var over.

Anonymous poster hash: 9d153...e06

Skrevet

Veide 65 da jeg ble gravid med første. Gikk opp til 80 i svangerskapet og ned til 51 i ammeperioden. La på meg igjen når jeg var ferdig å amme

Veide 65 da jeg ble gravid med nr 2. Gikk opp til 85 i svangerskapet og ned til 61 ammeperioden. Ammet ikke like lenge andre gangen. Nå veier jeg 66. Har lagt på meg 4 kg foreløpig i svangerskapet og er 24 uker på vei.

Anonymous poster hash: 35613...d18

Skrevet

1. 58 kg

2. 78 kg

3. 12 kg rett av

4. Utterligere 10 kg

5. 60 kg

Skrevet

1. 49 kilo

2. 72 kilo

3. 18 kilo i minus

4. ytterligere 2 kilo

5. 52 kilo

1. 52 kilo

2. 68 kilo

3. 10 kilo i minus

4. Enda 3 kilo i minus

5. 55 kilo

1. 58 kilo

2. 69 kilo

3. 8 kilo minus

4. 2 kilo minus

5. 59 kilo

1. 61 kilo

Enda gravid uke 14, har lagt på meg 1,5 kilo foreløpig.

Er egentlig FORNØYD med vektoppgang fra 49 til 61 kilo etter 3 svangerskap, jeg er 1.70 høy, har veldig lett beinbygning og bruker str 34 og 36. Da jeg veide 49 kilo var jeg radmager, uten pupper eller rompe og måtte i str 30-32 (på barneavdeling og handle klær, gøy!).

Anonymous poster hash: 140e3...413
Skrevet

1: 60 kg

2: 72 kg

3: ?

4: 15 kg av

5: Veier 71 kg i dag.... 7 år etterpå. Skal sies at jeg var veldig ung og tynn den gang. Er nok mer normal+ nå ;)

Anonymous poster hash: e5c0d...6aa
Skrevet

Jeg kan bare svare på de to første spørsmålene, men svarer likevel:

1. 56 kg

2. er nå 8 mnd på vei og veier 60 kg..

Har altså totalt gått opp 4 kg, og tror jeg kommer til å være slankere når babyen kommer ut enn jeg var før jeg ble gravid.

Har ikke vært på slankeren og ikke trent, men vært plaget med ekstrem kvalme og halsbrann hele graviditeten :'(

Heldigvis vokser babyen bra og får alt den trenger! Og den eneste fordelen er jo at i motsetning til så og si alle andre jeg kjenner blir det ingen slankekurer etter graviditeten. Heller fetekur på meg....

Anonymous poster hash: ea3b6...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...