Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Prøver å kutte ut sjokolade i uka, så tenkte jeg skule være lur å lage grønnsaker med rømmedip i stedet. Vel og bra det. Men, nå har jeg altså spist ca. to gulrøtter og masse blomkål med dip i løpet av dagen. Har litt dip på hver bit jeg tar. Sunt å spise så mye på en dag? Tenker spesielt på rømmen da. Anonymous poster hash: a313c...cd7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Lag dip med naturellyoghurt så blir det sunnere. Anonymous poster hash: 1fa0c...0b8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Lag dip med naturellyoghurt så blir det sunnere. Anonymous poster hash: 1fa0c...0b8 Eller med cottage cheese Anonymous poster hash: 6eb8f...92b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Takk. Tror jeg får prøve det. Grønnsakene skulle liksom holde et par dager hadde jeg tenkt da... Anonymous poster hash: a313c...cd7
MammantilNurket Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Så flink du er! Mager kesam er også kjempegodt i dip Hvordan er det med mengde salt i dip'en? Lager du selv eller kjøper du ferdig pulver i poser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå