Gå til innhold

Alt, og da mener jeg absolutt alt er hvitmalt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp flyttet inn i en nyoppusset leilighet. Herlig tenkte jeg, at jeg for en gangs skyld ikke trenger å male. Syntes først det var greit alt er så hvitt, men etter noen uker så har jeg jo fått alt det hvite langt oppi..... :-/

Er veldig fristet til å spørre om å male, men får sikkert nei siden jeg vet huseier ønsker å selge leiligheten i fremtiden.

Blææh, prøver altså å kamuflere det hvite med mye bilder og blomster og stæsj, men hjelper ikke :-P

Hva ville dere gjort, leve med det eller spørre pent om å male?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurt pent :) ellers er jo store wallstickers noe :)

Anonymous poster hash: d55b4...c53

Skrevet

Hvite vegger og jeg er fiender. Jeg TRENGER farger rundt meg:p 

Du kan jo spør om å male, og foreslå å male over igjen når du flytter ut?

Evt. bare male en kontrastvegg :)

Anonymous poster hash: 49cef...034
Skrevet

Ville spurt om å male en kontrastvegg. Wallstickers er omtrent like "ille" som maling; det blir mye lysere bak stickersene den dagen man plukker de av - og da er man like langt. 

Problemet med å male noe hvitt igjen etter å ha malt farge er at det trengs så himla mange lag....!

Skrevet

Farger på møbler, puter, gardiner, bilder/rammer. Aldri om du hadde fått male min leilighet. Har du hørt med utleier om det er greit at du henger masse bilder på de nyoppussede veggene?

Når det er sagt, så skjønner jeg deg godt :)

Anonymous poster hash: 7c440...918
Skrevet

Jeg tenker at mye kan gjøres med møbler, gardiner og stæsj?

Hvitt er jo nøytralt og fint og gir rom for lek med farger :)

Mye billig og friskt på IKEA.

Skrevet

Store grønnplanter

Skrevet

Hvit er en fin base! Bruk heller mye farger i interiøret. Fargerik sofa, skjenk, store bilder osv. Du hadde dessverre ikke fått male hos oss om du var vår leieboer.

Anonymous poster hash: 2e9fb...23c
Skrevet

Farger på møbler, puter, gardiner, bilder/rammer. Aldri om du hadde fått male min leilighet. Har du hørt med utleier om det er greit at du henger masse bilder på de nyoppussede veggene?

Når det er sagt, så skjønner jeg deg godt :)

Ingen kan nekte noen henge opp bilder. De kan godt skrive det i kontrakten men det er et punkt en fint kan overse.

Når det er sagt bør en selvfølgelig ta hensyn.

Anonymous poster hash: be89b...c8e

Skrevet

Jo, man kan nekte leieboerne å spikre hull over hele veggen, eller på steder hvor det ikke er vanlig å henge bilder. Ser at mange henger bilder nesten helt opp under taket, og da er det vanskelig å skjule hullene for neste leietaker.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Jeg har stor respekt for at jeg ikke skal "ødelegge" veggene i leiligheten, så jeg tror ikke jeg spør om å male. Ikke ennå i allefall. Det finnes en mulighet for at vi kjøper denne leiligheten ila våren dersom vi får oss fast jobb. DA skal jeg boltre meg med farger :-D Foreløpig gjør jeg så godt jeg kan med interiør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...