Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Jeg går på antidepressiva, escitalopram actavis 20 mg/døgn. Har gått på desse siden mai i år. Jeg har lenge vært veldig stabil i humøret ( ingen daler og ingen topper ) og sakte, men sikkert merket at humøret har vært på god vei oppover. Siden juli har jeg merket en glede, uansett hva som har skjedd. Jeg har funnet glede i alt og har sett veldig lyst på fremtiden. Jeg har hatt det KJEMPEFINT siden juli og har faktisk kunne sagt at jeg er lykkelig. Men nå har det snudd. Jeg blir "mørkere" til sinns, finner alt krevende, finner ikke lenger gleden i noe... Før kunne jeg glede meg til kvelden kom og jeg kunne sitte med skolearbeid og kose meg. Denne gleden er nå helt borte. Jeg har ikke endra noe på dosen, men har starta på xl-s medical, i tilfelle dette har noe å bety.. Jeg vil tilbake der jeg var for bare to uker siden, men uansett hvordan jeg prøver å tenke positivt, så finner jeg ikke gleden. Jeg tenker ikke negativt nå, men er mer likegyldig. Bryr meg liksom ikke.. Det eneste jeg nå bryr meg om, er at jeg vil ha det bra igjen! Hva i huleste kan dette komme av? Denne forandringen kom over natten! Tar ikke antidepressiva mot depresjon, men mot angst, om det har noe å si. Anonymous poster hash: daa2d...c3e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Da ville jeg sluttet med xl-s medical. Og sett hvordan du har det om et par uker igjen. xl-s medical påvirker opptak fra tarmen, og kanskje det også gjør at du ikke tar opp medisinen din like effektivt lenger. Så prøv først å kutte denne og heller prøv å gå ned i vekt på andre måter. Anonymous poster hash: 2934e...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå