Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Nei. Men vet at det er flinkere folk i Tydkland på borreliose enn i Belgia feks. En venninne har fått påvist dette i Tyskland. Hun ble i allefall anbefalt å bruke de. Anonymous poster hash: ac59d...300
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Nei, men jeg har blitt testet her i Norge. Hva er forskjellen da, tar de ikke samme testen i de forskjellige landene? Vet det er forskjellig syn på behandlingen, langvarige antibiotikakurer eller ikke, men trodde testen var den samme? Anonymous poster hash: ee8f2...565
Gjest MMJ Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Nei, men jeg har blitt testet her i Norge. Hva er forskjellen da, tar de ikke samme testen i de forskjellige landene? Vet det er forskjellig syn på behandlingen, langvarige antibiotikakurer eller ikke, men trodde testen var den samme? Anonymous poster hash: ee8f2...565 Jeg har forstått det slik at Tyskland sine "prøvemetoder" er bedre til å finne om man har Borreliose eller ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå