Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Jeg kjenner influensaen iler innpå! Noen supertips som stopper den! Jeg har virkelig ikke tid til sykdom nå.. tusen ting som MÅ gjøres på jobb! Anonymous poster hash: 563b4...eef
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Skulle være med ett ? Inni der:p hi Anonymous poster hash: 563b4...eef
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Ingefær!! Hjelper immunforsvaret mitt gang på gang. Både i gryter, som te og (jeg tvinger meg til det!) spise rett fra et hermetisert glass. Anonymous poster hash: def6a...95a
Skylander Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Jeg kjenner influensaen iler innpå! Noen supertips som stopper den! Jeg har virkelig ikke tid til sykdom nå.. tusen ting som MÅ gjøres på jobb! Anonymous poster hash: 563b4...eef Prøv 1 ts honning hver dag
Elza Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 De reklamerer jo for den Coldzyme eller noe på tv nå Verdt et forsøk
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Influensaen har ikke kommet.. Anonymous poster hash: 6da99...172
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Influensaen har ikke kommet.. Anonymous poster hash: 6da99...172 Har den ikke kommet?? Jeg og to av mine barn har hatt feber, vond kropp og hoste siden torsdag. Hva er det vi har da, lurer jeg på? Anonymous poster hash: 517da...ca2
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Forkjølelse ? Anonymous poster hash: 7cce6...ea8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #9 Skrevet 30. september 2014 Forkjølelse ? Anonymous poster hash: 7cce6...ea8 Tror du trenger å google de to sykdommene.. Anonymous poster hash: 517da...ca2
frk Nilsen Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Den hellige treenighet: Chili, hvitløk og ingefær God bedring!
I scream for icecream! Skrevet 30. september 2014 #11 Skrevet 30. september 2014 (endret) Lag gulrotsuppe med ingefær, chili, hvitløk og pastianakk! Det er utrolig godt og renser skikkelig opp i systemet. Og kjør nedpå med noen gode skjeer sanasol. Det kan ofte hjelpe å ta litt paracet før man legger seg også. Da sover du bedre og det er jo en mirakelkur i seg selv. Endret 30. september 2014 av I scream for icecream!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #12 Skrevet 30. september 2014 Influensa kommer ikke snikende, men god bedring - forkjølelse kan være et ork det også. Anonymous poster hash: d3cf3...250
Elsker livet Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 Er det influensa så er mitt råd å melde deg ut av resten av verden, skynde deg å legge på nytt sengetøy, finne senga og smertestillende, og bli der til neste uke. Ingenting som stanser en influensa, og du bør ikke prøve å komme deg på jobb, men la kroppen få hvile. Er det forkjølese så ha rikelig med nesespray, hostedempende og febernedsetende/smertestillende klart, og gjør kun det du "må" gjøre.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Forkjølelse ? Anonymous poster hash: 7cce6...ea8 Tror du trenger å google de to sykdommene.. Anonymous poster hash: 517da...ca2 Det er det nok du som bør gjøre. Forkjølelse forveksles ofte med influensa av folk som ikke vet bedre. Anonymous poster hash: 29acd...8d5
BareMas Skrevet 30. september 2014 #15 Skrevet 30. september 2014 Influensaen har ikke kommet.. Anonymous poster hash: 6da99...172 Vet du når den kommer da? Greit å vite, tenker jeg, slik at jeg kan passe på å ikke være hjemme den dagen 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå