Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 7 mnd og åler ikke. Kun rundt i ring. Blir fort utålmodig syns jeg, men lurer på om jeg tar henne opp for fort? Hun ligger kanskje i 15 min av gangen før ho blir utålmodig.. Anonymous poster hash: a0d9a...705
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Hehe min klarte ikke 5 minutter en gang før han ble utålmodig, og da hadde jeg allerede prøvd alle triksene fra helsestasjonen for å underholde og få ham til å holde lengst mulig. Jeg tok ham opp jeg også, og det gikk fint. Han har fulgt normal utvikling hele veien, 3 år gammel nå. Anonymous poster hash: b5dad...52d
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Ja, babyer er ulike! Min kan ligge en time på gulvetbog leke seg (aller mest på magen). Kommer seg rundt ved å åle seg og er oppe på alle fire, men kryper ikke helt enda. Anonymous poster hash: d5cfb...4a7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Det kommer! Min begynte åle seg ved 8 mnd. Ta å legg deg ned sammen med henne når hun blir lei. Aktiviser henne slik at hun holder ut litt til. Ta pauser, og ned på magen igjen. Legg et lekespeil foran henne. Papir som knitrer. En flaske. Du må finne ut hva som fenger din baby. Da jeg begynte å ha fokus på disse tingene kom utviklingen kjapt! Lykke til:) Anonymous poster hash: e8c2b...c7a
Elskerhøsten2014 Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 min gjorde det så lenge han orket,alt fra 20-30 minutter
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Så lenge de orker når du ser at ungen er sliten, holder det Anonymous poster hash: a615f...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå