Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Jeg begynner å lure noen ganger, noen dager er jeg full av energi mens andre dager kjennes det ut som om jeg knapt klarer å ta et skritt til. Har barn, samboer, jobber hjemme som bonde så endel fysisk jobbing. Har noen utfordringer i samboerforholdet, føler jeg har valgt feil livsledsager innimellom og lurer på om jeg gjør det rette. Ansvaret for innearbeid faller mest på meg, samme med barna, i tillegg jobber jeg endel utendørs. De dagene jeg kjenner det, føler jeg meg fullstendig tappet for energi, alt er et slit og jeg vil ingenting. Det er sjelden jeg lytter til det, føler meg lat da og får dårlig samvittighet siden samboeren står på og jobber som bare det. Så kan det skje noe, en telefon, barna kommer hjem ol..og så går det plutselig mye bedre. Føler meg aldri trett på kveldene, våkner altid før klokken ringer og kan ikke sove igjen, men er trøtt som en dupp likevel. Synes dette er merkelig og uvandt, skulle ønske jeg hadde mere energi og overskudd sånn som tidligere. Noen som har det sånn som meg? Anonymous poster hash: bc461...459
Snabeltann Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Å leve med feil mann kan tappe deg for energi. Fullstendig. Å ha alt ansvar for hus og hjem kan også tappe deg for energi. Dårlig kombo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå