.Lillemy. Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 2 åringen er skikkelig forkjølet og hoster en del. Han har ikke feber og er helt seg selv på dagtid. Men plages veldig med hostingen på natten og sover dårlig. Hva lindrer hostingen på natten? Varm melk med honning? Halsdrops?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Kjølig rom og stor pute. Anonymous poster hash: 0cd7c...458
Mumua Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Melk har jeg lest fører til mer slimdannelse, så jeg ville droppet det. Honning funker derimot av og til; vi brukte det sist. Og masse vann for at slimet skal løse seg lettere opp
.Lillemy. Skrevet 30. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2014 Takk for svar :-) Rommet er kjølig. Men han liker ikke og sove med pute, får heve enden på sengen heller :-)
.Lillemy. Skrevet 30. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2014 Ok. Hva rører dere honningen ut i hvis dere ikke bruker melk? Litt usikker på om det er slimhoste eller tørrhoste, syns det er vanskelig å høre forskjellen.
Mumua Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Frøkna her spiste honningen fra te-skje, var himla fornøyd med å få "godteri" etter sengetid Det varierer litt hva barna liker også, men jeg bruker å koke opp vann og tilsette honning og litt sitron, men det er nok ikke alle barn som liker det selv om jeg synes det smaker godt. Mini sliter til tider voldsomt med hoste, så jeg har vært temmelig desperat av og til i forhold til hva jeg kan gjøre for å lindre. Men reseptfri hostesaft virker overhodet ikke her iallefall, så da blir det kjølig rom, en ekstra pute (selv om hun som regel krøller seg sammen i fotenden eller kaster putene på gulvet) og ren honning.
.Lillemy. Skrevet 30. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2014 Takk for svar :-) Får prøve ut litt forskjellig i morgen :-) Er litt desperat etter å finne noe som funker, siden vi reiser på høstferie til helgen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 mentholathum krem under føttene funker fjell! Når h*n blir enda større kan du smøre det direkte på brystet. Anonymous poster hash: b0097...9e2
.Lillemy. Skrevet 30. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2014 Virker det altså? Det skal definitivt prøves. Takk for svar anonym :-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 ja, fikk tipset da størstemann var baby for 7 år siden, her inne. Har vært brukt på store og små siden Prøv å søk litt her inne, mulig man kan ha det på brystet når de er 2 år. Anonymous poster hash: b0097...9e2
.Lillemy. Skrevet 30. september 2014 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2014 Søkte litt på google om det og det ser ut som manhe har liknende erfaring med mentholathum. Supert tips :-) Da har jeg lært noe nytt fra dib i dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå