Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Dersom far havner på sykehus og dere ikke er sammen, forteller dere barnet/barna om det da? Anonymous poster hash: 7fe17...efb
Liv & Røre Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Ja, selvfølgelig. Hvorfor skulle jeg ikke det?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Barnet mitt vet ikke hva sykehus er, så jeg tror jeg hadde droppet å forklare det hvis det ikke var noe alvorlig... Anonymous poster hash: 75c8e...5fa
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Ja hadde fortalt det, og hadde vært behjelpelig ved å ta barnet med for å besøke far på sykehuset hvis situasjonen er slik at barnet ønsker det. Ser for meg situasjonen hvis noe skulle skje med samboeren min og eksen hans ikke hadde informert barna. Barna har en rett til å vite. Anonymous poster hash: 065b0...5fa
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Jeg er sammen med barnefar, og han har vært på sykehus. Jeg fortalte fireåringen hvor faren var og at det kom til å gå bra med ham. Hvorfor vurderer du å ikke si noe, HI? Er han alvorlig syk? Har han god kontakt med barnet? Anonymous poster hash: b2f30...afe
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Godt å høre at det ikke bare er meg som mener barnet har krav på å vite Jeg fortalte det til min 8 åring, slik som "pappa har havnet på sykehus. Han har det bra, men kommer ikke hjem idag. Han har på seg slik utstyr som du hadde på deg da du kom til verden, for å se til at pappa har det bra." Men faren mente jeg ikke skulle ha fortalt det, selv om jeg ikke gikk i detalj om hvorfor far ligger der. Han fikk sterke smerter i brystet i dag tidlig og ble fraktet i ambulanse, og nå gjenstår det å se hva de finner ut er årsaken. Anonymous poster hash: 7fe17...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå