Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 avtalte hos fvk, vi avtalte fra oktober til mai til og begynne med,men fikk melding av han et par timer etter, passet dårlig både i oktober,november,desember og februar,han sa hun hadde planer allerede de helgene. i oktober skal de på langweekend den helg sønnen vår skulle dit I november skulle de til foreldrene hennes på langweekend i desember passet det ikke, for da var det julemåned og masse og gjøre. i februar, er sønnen deres 1 år, så sønnen min kunne heller komme en annen helg. Synes hun behandler han så dårlig, og faren hører jo selvsagt på henne ;( Jeg og er sammens med en ny og har en datter som blir 2 i desember med den nye mannen,men har har aldri forskjellig behandlet barna,slik stemoren gjøre. Gutten er 9 år i desember. blir så frustert ,noen med erfaringer og som kan komme med noen gode råd? Anonymous poster hash: 5fd86...dca
3 i april Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Ta en ny runde på fvk og få dette trollet av en stemor med. Far må gro sett et nytt sett med baller. Vil han ikke se sønnen sin ? Siden han ikke har "tid" før til våren ? Alle de grunnene han ramser opp er jo bare teite. Om de skal på langweekend er det jo bare til og bytte helg. Om far lar seg diktere på denne måten er det sikkert like greit at han ikke har samvær, siden han mest sannsynligvis aldri kommer til og stille opp for barnet eller forsvare barnet mot stemor.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Jeg syns det er rart at han ikke har noen oversikt over planene de har lagt sammen. Regner med de allerede har bestilt både turen i Oktober og November. Når vi drar på slike turer er de planlagt og bestilt flere mnd i forveien nettopp på grunn av at vi har barn. De andre tingene høres ut som bare tull. Ungen må da kunne være med både på juleforberedelser og søskens bursdag. Anonymous poster hash: 35e4a...2d4
Mumua Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Så utrolig trist at du og sønnen din må gjennom noe sånt. Slike stemødre kan ødelegge så utrolig mye. Jeg er selv stemor til ei frøken på 3 år og jeg elsker henne som om hun skulle vært min, kunne aldri drømt om å behandle henne noe annerledes enn jeg vil med mine egne barn når de kommer (forhåpentligvis). Det viktigste her er sønnen din og det bør pappaen virkelig få øynene opp for. Det er en fryktelig sårbar alder han er i og det er utrolig leit at ett annet menneske skal få ødelegge for dere. Jeg bruker å strekke meg maksimalt langt for å få ting til å funke her hjemme med datteren til min kjære, og for å samarbeide mest mulig med mammaen hennes. Heldigvis går det som regel veldig fint, og vi stiller alltid opp med mindre det er noe veldig,veldig spesielt som kommer i veien. Barna skal alltid komme først, uansett Håper han får øynene opp og tar ansvar og tørr å stå imot presset hennes. Masse lykke til til dere
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Så utrolig trist at du og sønnen din må gjennom noe sånt. Slike stemødre kan ødelegge så utrolig mye. Jeg er selv stemor til ei frøken på 3 år og jeg elsker henne som om hun skulle vært min, kunne aldri drømt om å behandle henne noe annerledes enn jeg vil med mine egne barn når de kommer (forhåpentligvis). Det viktigste her er sønnen din og det bør pappaen virkelig få øynene opp for. Det er en fryktelig sårbar alder han er i og det er utrolig leit at ett annet menneske skal få ødelegge for dere. Jeg bruker å strekke meg maksimalt langt for å få ting til å funke her hjemme med datteren til min kjære, og for å samarbeide mest mulig med mammaen hennes. Heldigvis går det som regel veldig fint, og vi stiller alltid opp med mindre det er noe veldig,veldig spesielt som kommer i veien. Barna skal alltid komme først, uansett Håper han får øynene opp og tar ansvar og tørr å stå imot presset hennes. Masse lykke til til dere Så fint du behandler henne som din. Ja han bør dt,gutten sliter ;( Anonymous poster hash: 5fd86...dca
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Jeg syns det er rart at han ikke har noen oversikt over planene de har lagt sammen. Regner med de allerede har bestilt både turen i Oktober og November. Når vi drar på slike turer er de planlagt og bestilt flere mnd i forveien nettopp på grunn av at vi har barn. De andre tingene høres ut som bare tull. Ungen må da kunne være med både på juleforberedelser og søskens bursdag. Anonymous poster hash: 35e4a...2d4 Synes dette er merkelig selv,men tror hun ikke ønsker besøk av han,fordi hun sier han er slem mot broren,noe som faren sier bare er tull,lillebroren forguder han ifølge faren, aldri gjort søsteren noe heller,så er trist hun holder på slik Anonymous poster hash: 5fd86...dca
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Jeg syns det er rart at han ikke har noen oversikt over planene de har lagt sammen. Regner med de allerede har bestilt både turen i Oktober og November. Når vi drar på slike turer er de planlagt og bestilt flere mnd i forveien nettopp på grunn av at vi har barn. De andre tingene høres ut som bare tull. Ungen må da kunne være med både på juleforberedelser og søskens bursdag. Anonymous poster hash: 35e4a...2d4 Synes dette er merkelig selv,men tror hun ikke ønsker besøk av han,fordi hun sier han er slem mot broren,noe som faren sier bare er tull,lillebroren forguder han ifølge faren, aldri gjort søsteren noe heller,så er trist hun holder på slik Anonymous poster hash: 5fd86...dca Himmel, denne faren burde virkelig gro seg noen baller og stå opp for sønnen sin Anonymous poster hash: 16470...117
*SommerFrisk* Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Her hadde jeg som mor, pent og rolig, men med seriøs og bestemt stemme fortalt far at dersom det ikke ble slutt på denne oppførselen fra stemor, og at dersom han ikke stod opp for sin sønn og følger samværsavtalen slik den er satt til og være, at jeg hadde satt himmel og helvete i bevegelse for å få full omsorgsrett for barnet mitt. Jeg hadde sagt det slik, og det er det som hadde skjedd dersom ikke noe hadde skjedd -umiddelbart-. Om jeg så måtte gått rettens vei og dtitt han loddrett ut så hadde jeg gjort det. Det går faen ikke an og drite i ungen sin på denne måten! Årh! det er sjelden jeg blir så forbanna som nå. Drittkjerring, hun kan blande seg til helvete (!!) utenom!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Takk for svar. Ja tenker og gå gjennom fvk og be de begge komme,kanskje det er bedre at fremmende snakker med henne,som har litt mer greie på dette,redd for dette bare blir verre hvis jeg tar opp dette med far. Ja hun er ikke noe koslig,håper hun endre seg,ellers må jeg jo bare kutte ut samværet dessverre for hans del Anonymous poster hash: 5fd86...dca
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Merker at den jeg blir oppgitt over her er far... Stemor er en annen liga, men faren har ansvaret for sønnen sin. Klarer bare ikke å skjønne at noen forskjellsbehandler barna sine på den måten. TULLING! Ja ville virkelig tatt en alvorsprat med han og eventuelt stemor tilstede. Makan til møkkafolk. Blir så voldsomt irritert over sånn likeglad oppførsel mot eget barn. Grrrrrr. Anonymous poster hash: 2b298...9d5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Merker at den jeg blir oppgitt over her er far... Stemor er en annen liga, men faren har ansvaret for sønnen sin. Klarer bare ikke å skjønne at noen forskjellsbehandler barna sine på den måten. TULLING! Ja ville virkelig tatt en alvorsprat med han og eventuelt stemor tilstede. Makan til møkkafolk. Blir så voldsomt irritert over sånn likeglad oppførsel mot eget barn. Grrrrrr. Anonymous poster hash: 2b298...9d5
Mamma_til_2 Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 Takk for svar. Ja tenker og gå gjennom fvk og be de begge komme,kanskje det er bedre at fremmende snakker med henne,som har litt mer greie på dette,redd for dette bare blir verre hvis jeg tar opp dette med far. Ja hun er ikke noe koslig,håper hun endre seg,ellers må jeg jo bare kutte ut samværet dessverre for hans del Anonymous poster hash: 5fd86...dca Ja det høres jo ut som en stemor som virkelig kunne ha godt av en tur på FVK, men det jeg hadde tenkt på i eventuell etterkant er hvordan vill hun behandle barnet under samvær når mammaen har spolert alle hennes langweekener .
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #13 Skrevet 2. oktober 2014 unnskyld meg,men her er det stemoren som er problemet,ikke meg Anonymous poster hash: 5fd86...dca
*SommerFrisk* Skrevet 2. oktober 2014 #14 Skrevet 2. oktober 2014 Takk for svar. Ja tenker og gå gjennom fvk og be de begge komme,kanskje det er bedre at fremmende snakker med henne,som har litt mer greie på dette,redd for dette bare blir verre hvis jeg tar opp dette med far. Ja hun er ikke noe koslig,håper hun endre seg,ellers må jeg jo bare kutte ut samværet dessverre for hans del Anonymous poster hash: 5fd86...dca Ja det høres jo ut som en stemor som virkelig kunne ha godt av en tur på FVK, men det jeg hadde tenkt på i eventuell etterkant er hvordan vill hun behandle barnet under samvær når mammaen har spolert alle hennes langweekener . Jeg klarer virkelig ikke å se problemet med at far her, tar med seg begge barna sine og ikke bare det ene! -Det er hans fordømte plikt. Akkurat som det er oppegående og normalt at han avbryter samværet med sønnen sin, fordi de skal til hennes foreldre med deres felles barn? Løsningen er såklart og ta han med, og tåler stemor ikke det så får hun pokker meg reise alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå