Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Sterilisert seg, hva gjorde de med penisen under steriliseringen, holder de den i en klype unna så pungen er fri eller hvordan gjør de det? En mann som lurer veldig her. Skal steriliseres snart. Spør gjerne mannen deres. Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 36334...39a
Kanutten83 Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Etter hva jeg forstå så bare holdt de den mot siden/oppover. Men legen dro og røsket, mannen min var helt svett etterpå enda han ikke kjente noe. Selv om inngrepet i seg selv er enkelt og over på 15-20 min inkl tiden det tar for bedøvelsen å virke, er han glad han ikke viste helt hvordan de gikk til verks Men han er veldig fornøyd med å ha det gjort Mye av det går på psyken også sa han, er jo tross alt et hellig område for menn
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Glemte å spørre også om hvordan stilling man er i. Står man, sitter man eller ligger man? Mann som gruer seg veldig til dette ukjente. Takk for svar Anonymous poster hash: 36334...39a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Er bare pungen som stikker frem. De dekker jo til resten og da holdes utstyret på plass med det grønne tildekkingsmaterialet. Ingen som holder med pølseklype nei ;-) Anonymous poster hash: 493a8...6e6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Er bare pungen som stikker frem. De dekker jo til resten og da holdes utstyret på plass med det grønne tildekkingsmaterialet. Ingen som holder med pølseklype nei ;-) Anonymous poster hash: 493a8...6e6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Glemte å spørre også om hvordan stilling man er i. Står man, sitter man eller ligger man? Mann som gruer seg veldig til dette ukjente. Takk for svar Anonymous poster hash: 36334...39a Han får teste hvordan det er å være hos gynekolog, med beina i holdere;-) Anonymous poster hash: 493a8...6e6
PrinsesseHengepupp Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Mannen ligger (selvsagt) på et operasjonsbord. Og er dekket til slik at han ikke ser noe av det som foregår. Inngrepet skjer under lokalbedøvelse, men han vil få noe å slappe av på i tillegg. Svært enkelt og raskt inngrep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå