Gå til innhold

Luksusproblem! Tips til hva man kan ønske seg til jul?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har det meste jeg trenger, hva ønsker du deg til jul i år? Kjekt å få tips til hva jeg kan gi også 😊 Her blir det sokker, truser, klær og andre forbruksting fordi jeg vet det blir brukt. Syns det er så synd å få gaver som aldri blir brukt! Unødvendig bruk av penger og ressurser også når andre sulter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Synes det er kjekkest med forbruksvarer. Liker å få vin, god sjokolade, stearinlys, ullundertøy, konsertbilletter, en bedre middag osv

;-)

Skrevet

Vi kuttet ut å gi til søsken nettopp pga denne problematikken;) forbruksvarer eller opplevelser går an å ønske seg.

Anonymous poster hash: 627bf...0ad

Skrevet

Jeg har en liste med ting på tlf, så skriver jeg ned hva jeg ønsker meg når jeg kommer på det underveis :) lista har blitt fin og lang nå, for man kommer jo på ting her og der. Sjekk ut enklereliv.no der er det mye å ønske seg. Middfjernere og luftfriskere og alt mulig annet man ikke tenker så mye på... :)

Anonymous poster hash: af32f...2bc

Skrevet

Jeg har kjempelyst på skikkelig sminke og hårprodukter jeg, da jeg sjelden tar meg råd til slikt i hverdagen. En foundation eller rouge fra Helena Rubinstein eller Dior f eks, lukt, konsistens og resultat er jo noe HELT annet enn hos f eks Loreal og Maybelline.. Kan også ønske meg fint undertøy, arbeidssko til jobben, ansikts- eller øyekrem, ja listen er uendelig. Vi har det ikke så romslig i hverdagen så alt av forbruk eller luksus er hjertelig velkomment her :)

Anonymous poster hash: a0f69...f1d
Skrevet

Bøker! Får aldri nok bøker, og kjempegøy med noe andre har valgt ut til meg :-)

Anonymous poster hash: 86c29...b39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...