kristinehufine Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Føler jeg har det meste jeg trenger, hva ønsker du deg til jul i år? Kjekt å få tips til hva jeg kan gi også 😊 Her blir det sokker, truser, klær og andre forbruksting fordi jeg vet det blir brukt. Syns det er så synd å få gaver som aldri blir brukt! Unødvendig bruk av penger og ressurser også når andre sulter!
Gullunger Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Enig med deg. Synes det er kjekkest med forbruksvarer. Liker å få vin, god sjokolade, stearinlys, ullundertøy, konsertbilletter, en bedre middag osv ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Vi kuttet ut å gi til søsken nettopp pga denne problematikken;) forbruksvarer eller opplevelser går an å ønske seg. Anonymous poster hash: 627bf...0ad
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Jeg har en liste med ting på tlf, så skriver jeg ned hva jeg ønsker meg når jeg kommer på det underveis lista har blitt fin og lang nå, for man kommer jo på ting her og der. Sjekk ut enklereliv.no der er det mye å ønske seg. Middfjernere og luftfriskere og alt mulig annet man ikke tenker så mye på... Anonymous poster hash: af32f...2bc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Jeg har kjempelyst på skikkelig sminke og hårprodukter jeg, da jeg sjelden tar meg råd til slikt i hverdagen. En foundation eller rouge fra Helena Rubinstein eller Dior f eks, lukt, konsistens og resultat er jo noe HELT annet enn hos f eks Loreal og Maybelline.. Kan også ønske meg fint undertøy, arbeidssko til jobben, ansikts- eller øyekrem, ja listen er uendelig. Vi har det ikke så romslig i hverdagen så alt av forbruk eller luksus er hjertelig velkomment her Anonymous poster hash: a0f69...f1d
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Bøker! Får aldri nok bøker, og kjempegøy med noe andre har valgt ut til meg :-) Anonymous poster hash: 86c29...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå