Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Lurer på om det er noen her som vet om noe som er LURT å spise/drikke når man ammer. Leser om hva man bør unngå, men trenger å vite hva som fremmer ammingen da. Er det noe som gir babyen litt mer appetitt, noen matvarer som er med å øker melkeproduksjonen? Anonymous poster hash: 18b2d...7d3
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Vet ikke, men har lest gulrot en plass Anonymous poster hash: bdd38...172
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Ja, jeg googlet og synes det er så mye fokus på hva man ikke skal spise og ikke bør spise osv. Gulrot er vel bra i seg selv og enkelt å spise hihi Hi Anonymous poster hash: 7f2e5...32e
Ladybird2014 Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Havregrøt/havresuppe! Ammete fra apotek eller helsekost! Ikke ta helt av med teen. Jeg fikk tidenes overproduksjon:D
PrinsesseHengepupp Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 (endret) Det viktigste er nok så enkelt som: nok væske. Ellers øker øl utskillelsen av melk, men litt dumt kanskje å drikke bare det. Og ammete. Men vet om flere altså som har hatt god effekt av å ta seg ei (1) flaske øl til kvelds over noen dager. Red: usikker på om alkoholfritt øl har samme effekt, det er godt mulig. Da er det jo bare å hive innpå. Endret 30. september 2014 av PrinsesseHengepupp
the amazing spidermamma Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Har hørt at hvitløk kan gjøre melka ekstra velsmakende. Ammete er bra for produksjonen, men jeg fikk også en sinnsyk overproduksjon med teen, så måtte slutte.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Jeg begynte å spise havregrøt til frokost og kvelds når jeg i en periode fikk lite melk. Det ble skikkelig forskjell, fikk masse melk! Anonymous poster hash: a9e2e...8fc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Havre sies å stimulere melkeproduksjonen, havregrøt på store korn er best da. Likeledes koriander, bukkehornskløverfrø, slik at indisk mat skal øke produksjonen betraktelig. Ellers er det ingenting som gir mer melk enn å stresse ned med hvile og masse søvn. Masse vann også Anonymous poster hash: f5d81...4db
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #9 Skrevet 30. september 2014 Vørterøl, alkoholfritt øl, ammete (fra Helsekostbutikken, ikke apotek) og havregrøt. Sistnevnte kan forårsake mageknip hos babyen! Anonymous poster hash: 0968c...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå