Gå til innhold

De mener jo oppriktig at staten stjeler barna deres!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser litt på en facebookside hvor foreldre som har mistet omsorgen for barna sine deler tanker og meninger og det sjokkerer meg stort at de faktisk oppriktig tror at barnevernet har en skjult agenda og at fosterfamilier bestiller barn - siden de iflg siden ikke kan få egne.

De ansatte i bv er onde og djevelen selv og nyter når de kan splitte en familie.

Det er visst ingen som har selvinnsikt til å skjønne hvorfor de ikke kan ha barna selv og føler en oppriktig sorg over å tape igjen og igjen når de anker.

Det er jo synd på dem, men aller mest synd er det jo på barna selvsagt. Noen av medlemmene er helt åpne på at de snakker dritt om fosterforeldrene til barna og skjønner ikke at de setter barna i en lojalitetskonflikt.

Barn er lojale til døde mot foreldrene og ønsker selvsagt at ting skal bli bra igjen.

Jeg fikk vondt i magen av å lese samtidig som jeg følte at jeg satt med åpen munn over alt de får seg til å skrive!

Anonymous poster hash: 6555a...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er den gransking av barnevernet-siden er de helt gærne hele gjengen. De tror visst ungene blir tatt for å sendes til pedofile homofile par og det er ikke måte på. Det er tydelig hvorfor de ikke har ungene sine mao.

Anonymous poster hash: 3ba74...b1c
Skrevet

Jeg forstår jo hvorfor noen der inne har mistet barna sine. De lider av vrangforestillinger og virker psyke.

De forteller også hvorfor de har mistet.

Reagerte på han ene som sier at de var under mistanke for vold (noe som var sprøyt da han og kona kun var lidenskapelige) og den mannen har utøvet vold hele sitt liv. Mot de som ikke er enig. Guds lykke at BV grep inn og etter min mening flere år for sent.

Anonymous poster hash: d9ea0...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...